|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
heb vandaag een youtubefilmpje gezien van litch... dat was wel behoorlijk kut... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
een neger is toch ook een mens? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
vrouwengejengel & keyboards ....funest! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: kijk uit, voor zo'n vergelijk had ik ooit mn eerste ban te pakken! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wil je die band nooit meer aanhalen, ik was het net vergeten ! |
|
bands met zangers die rieken naar emo/screamo signature |
|
eens Against God and Government |
|
quote: Ja emo kut, screamo fucking te gek! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ik vind die cleane stemmetjes maar niks, waarbij je het gevoel hebt dat er iemand in je oor pist. Clean kan heel mooi zijn, maar niet in extreme metal |
|
quote: In je oor pist? |
|
Een zanger(es) die dermate onder de coke zit dat het hem/haar niet kan schelen dat hij/zij achterlijk vals zingt (beste voorbeeld: Keith Caputo, sinds ik ze live gezien heb vind ik ze uitermate kut, daarvoor vond ik ze uitermate vet). Bands die brute deathmetal spelen naar eigen zeggen, maar vervolgens symphonische zooi spelen (niet dat ik niet van symphonische metal hou, maar ik zit er gewoon niet op te wachten als ik naar een Deathmetal show ga). Ik krijg op de een of andere rare wijze wel ontzettend de neiging om een Deathmetal orkest bij elkaar te zoeken.... effe fijn naar het Concertgebouw voor een stevig potje beuken... lijkt me wel wat [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 28-03-2008 16:05] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Van die bands die zichzelf geweldig vinden en dat je dan vol verwachting gaat luisteren, want ja.. zo'n geweldig klinkende band wil jij jezelf toch echt niet onthouden. En dat dan blijkt, dat er een of ander pisventje de zang doet en het werkelijk waar echt nergens naar klinkt. En dat, als je daar dan wat van zegt.. ze allemaal boos worden op jou, terwijl jij alleen maar teleurgesteld was omdat het beloofde niveau niet behaald kon worden. Ja, dat vind ik echt slecht en ev0l van zo'n band! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-03-2008 15:54] |
|
quote: Hehe. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Italiaanse bands zijn altijd bedroevend. |
|
quote: Helemaal als ze er posterformaat foto's bij hun promo stoppen. |
|
quote: Ik kan anders aardig overweg met Aborym en de oudere Forgotten Tomb hoor Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Zozo, wel twee... |
|
.. als het enige positieve aan de band is dat ze de vogels verjagen .. |
|
quote: Dat 'te' proberen zijn, daar stoor ik me ook aan, ja. Of bands, die hun nummers niet kunnen spelen en dus eigenlijk nog in hun repetitieruimte moeten blijven. Bands die andere bands naapen, bah, daar krijg ik het ook van op de zenuwen. Of, als de muzikanten hun muziek wel kunnen spelen, maar de zanger(es) vals zingt. Oh, en egotrippers. Mensen die in een band zitten om aandacht te krijgen, horen niet thuis in een band, maar in een bordeel. |
|
Zm-ers erin. |
|
Nog een geluk dat ik niet in een band zit. |
|
Krijs maar voor me. |
|
Dat kan ik wel ja. Maar goed, dat kan elke vrouw wel, denk ik. |
|
Voor mij wel. Toe dan. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |