![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Shit... ![]() ![]() Bands die ![]() ![]() check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
En welke band was dat? ![]() |
|
quote:Volgens mij octinomos. 'k weet het niet helemaal meer zeker want het komt niet uit mijn eigen collectie. (heb hem al weer terug gegeven) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() |
|
![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Octinomos, da's toch het black metal-vehikel van mijnheer F. "Puissance" Soderlund? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:al sla je me dood. ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Klopt. Zie: http://www.metal-archives.com/band.php?id=5499 ![]() |
|
maar hetgeen wat ik op die myspace hoorde, was iig niet dezelfde cd/ band die ik hier had. 'k zal binnenkort nog eens even kijken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Moehaha, ik wist het. Tja ik vond het verder kut hoor, heb Octinomos wel eens een luisterbeurt gegeven maar ik werd er niet echt vrolijk van. Ik was wel een beetje benieuwd, die F. Soderlund was om de één of andere reden wel een vrij bekende naam (vooral met z'n Puissance-werk geloof ik). Het was precies het soort black metal wat me niet bevalt; volkomen opgesloten in het genre, werkelijk helemaal niets bijzonders. Ach ja. Ik denk liever aan (en luister liever naar) goede muziek dan me druk te maken over wat slecht is. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:u gaat door voor de koelkast ![]() quote:'s waar. Maar soms ben je iets 'nieuws' aan het luisteren en word je weer keihard met je neus op de feiten gedrukt wat juist kut is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Octinomos is wel leuk, maar inderdaad precies dat vage "soleerwerk"... :') ![]() |
|
Ik krijg kippenvel (negatieve connotatie ![]() Of cd's waar de nummers in een verkeerde volgorde op de hoes staan zoals 'agnen: a journey through the dark' van keep of kalessin... ...sehnsucht... ![]() |
|
quote: Dat maakt een band slecht? :') ![]() |
|
Wat maakt een band echt slecht... wanneer de drummer db probeert en zichzelf inhaalt... vooral gebruikelijk bij death en black amateurs. ![]() |
|
quote:Puissance is dan ook gewoon sterk, maar 'Octinomos' zuigt indd hard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik vind t precies andersom... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Nee maar het ergert me wel zo enorm dat ik de cd een jaar in een hoekje laat liggen en dan pas ontdek dat de nummers verkeerd op de hoes staan. Het is een zalige groep trouwens versta me niet verkeerd. Er komt net iets bij me op: zangers die net niet dat extra beetje kracht hebben om hun muziek te doen leven. ...sehnsucht... ![]() |
|
quote: ![]() Vervelend inderdaad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:volledig mee eens.over zo'n onderwerp valt niet te discusieren. ![]() |
|
Ik vind het stom als bandleden totaal geen talent hebben en alleen maar herrie maken, denkend dat dat dan metal is. ![]() |
|
quote: Vaak heet het dan grindcore. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: hahahahahahahahahhaa idd ja soort van ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |