|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Mark zou het vast een kutband vinden :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hur hur, ik heb me al netjes door het stof gewenteld hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Natrappen mag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tja, wat vind ik kut? eeehhmmm drummers die maar twee ritmes lijken te kennen, ongestemde gitaren, onstrak samenspel, zoutzakkenpresentatie, overdaad aan distortion, gebrek aan MID in de gitaarsound. Dat was het wel zo'n beetje owja, vrolijke nootkeuze in metal trek ik ook slecht [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 18-02-2008 18:33] |
|
lui die boven hun niveau spelen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-02-2008 18:31] |
|
kutbands? Laatst zag ik Vengeance... Had de hele tijd het idee van "waarom?" en "moet dat nou?", dat was niet alleen door hun kleding die alleen gaaf zou zijn in de jaren '80. Daar lag 't kutgeluid ook aan de band, in een (te) klein zaaltje vollebak over fullstacks spelen, toen ik me oordopjes ff uit deed kreeg ik zelfs koppijn.. Kutbands zijn er genoeg, goeie bands ook, jammergenoeg zijn er niet zoveel goeie bands. Goeie bands hebben een vol geluid live, alsof er een muur op je afkomt, waarbij er nog definitie in 't geluid zit. Energie op 't podium en goeie composities. Want een goed geluid is nog maar't halve werk. Ikzelf houd niet van het gros de saaie blackmetal bands. Ik houd meer van grind en death metalbands die 't voornamelijk mid-tempo houden (niet constant dat getriggerde, gaye geblast). |
|
damn, vengeance is een te gekke band. lag gewoon aan het zaaltje dus. |
|
quote: Zoals jij bij Spritual Intervention |
|
quote: hahaha alleen dat laatste ben ik het mee eens *squiiiiiiiiiiiiiiiiicq* [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-02-2008 18:35] Je moeder. |
|
quote: Yeah! Gelukkig kon ik de schuld aan de drummer geven Check hun clipje trouwens op youtube [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-02-2008 18:35] |
|
sommige bands headbangen op bepaale stukken (vaak ook met zn alle) te "afgesproken" lijkt wel. Daar moet ik stiekem altijd wel een beetje om lachen van binnen. Ook hilarisch zijn bepaalde poses waar de band het verwacht dat het publiek ook mee doet, maar niet reageerd. Dat zal die band wel even leren ! |
|
hehe yeah, of uberhaupt vragen om interactie, dan gebeurt het dus mooi níet Je moeder. |
|
quote: Oh...en ik maar denken dat het iets met de muziek te maken had.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh dat is vreemd, toch een paar keer meegemaakt dat dat wel gebeurde. |
|
mwa, ook al krijgen ze het, dan nog krommen mn tenen behoorlijk en is het wel weer gedaan voor mij... Je moeder. |
|
quote: Haha, ja dat is echt kut. Al heb ik het maar 1x gehad. Was met de cover van; For Whom The Bell Tolls(Wat een kut nummer trouwens. ). In het begin stuk kan iedereen lekker; HEY HEY HEY HEY meeblerren. En dan probeer je het publiek aan de gang te krijgen reageren er maar 3 mensen. Echt kut is dat hahahahhahahhaa. The trend is dead. |
|
Ik knap af op bands die zich uitspreken tegen racisme. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Tering Ik knap af op bands waarvan de tweede gitarist geen pizza lust. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
dat is toch juist een pluspunt... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Er zou juist eens wat meer afgesproken moeten worden op een podium. Beetje choreografie kan geen kwaad. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-02-2008 20:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Verhip. Suck my piss |
|
Ik irriteer me aan bands die respectloos omgaan met andermans backline. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Meer Idols kijken Chel.. meer Idols kijken Wim snapt het: quote: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-02-2008 0:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |