|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gezellige Groningers erbij, Winter Of Sin! Dat wordt een super leuk tourtje met die line up! Bla |
|
Gorath komt helaas niet meer en is vervangen door Winter of Sin! Tickets in de verkoop. 12 aan de deur! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is nog ver weg maar ik denk wel bij 1 van de shows aanwezig. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja, oh en ik slaap bij jou Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Amai, die touren veel. Ik heb ze vorig jaar gaan bezien in de Biebob. Maar goed, als ze hun onfrisse kopkes weer eens in België laten zien, ben ik aanwezig. Maar naar NL rijden voor ze doe ik niet. Zo een hevige fan ben ik nu ook weer nniet. |
|
Zoveel touren ze helemaal niet?! En België...er was sprake van 1 optreden in België maar ik heb niks meer van hen gehoord dus dat optreden gaat niet door. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
degene die dat cirith gorgor logo uitgeknipt heeft ( magic wand tool olee olee) had ook de band even kunnen vragen om een vrijstaand logo... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Die flyer is neem ik aan door mensen van de betreffende zaal gemaakt. Maar goed, ze hebben wel een flyer en dat is wat telt...als de boodschap maar over komt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb ongeveer 500 jaar geleden de mystic legends flyer gemaakt.. toen al hadden de gorgelaars alles netjes op orde en kreeg ik gewoon een hoge resolutie vrijstaand logo... natuurlijk is de flyer door de zaal gemaakt... degene die t gedaan heeft is dan nog wel pruttig bezig geweest... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
En wat dan nog? Het optreden is duidelijk aangekondigd zo...denk niet dat de maker een schoonheidsprijs wil winnen voor zijn flyer maar gewoon de boodschap uit wil dragen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha, als ik een logo krijg wil ik het best veranderen, helaas heeft niet elke band het op zijn website staan en ik heb niet alle tijd om overal achteraan te rennen. maar het is toch duidelijk zo? |
|
De boodschap is duidelijk en daar gaat het om Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmm cirith gorgor heeft dat wel hoor... onder plague... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Burzum gingen wij nog samen? Ja toch? quote: he chick dan kan je met mij mee !!!! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 03-04-2008 19:37] Het is de lichtinval ;') |
|
Hoppa, topic is weer wakker geschud Vliegtickets zijn geboekt, de band is er klaar voor...niets staat meer in de weg om er 3 mooie feestjes van te gaan maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
aanwezig in leeuwarden Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Taake speelt geen black metal. Staat op je flyer. No black metal. Bruce Banner |
|
quote: Al Qaida gaat samenwerken met de AFA Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Kut, dan heb ik de verkeerde band geboekt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nice!! Eens kijken wat de agenda en de portomonee zeggen tegen die tijd. Vooral als het in Roermond komen kom in zeker!! Suici.de.Pression |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |