|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er al flyers van Leeuwarden en Roermond? (Voor de Metalshots homepage) Bla |
|
quote: HEUY!!!! Moeten we inderdaad nog maken...volgende week ergens? |
|
Word aan gewerkt op dit moment. Heb een heel mooi aanbod gekregen via mail Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: mooi! ik ben benieuwd |
|
Ik heb er alle vertrouwen in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niet lullen, hier met die flyers ( ) Bla |
|
quote:Nog een beetje geduld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geheel offtopic, al enige indicatie waar de 2e Arkona show komt? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Helaas nog niet...tot nu zijn zalen of dicht tijdens de zomer of hebben geen interesse in Arkona. Maar we gaan stug door met alle zalen af te bellen/mailen. Mocht je zelf een idee hebben van een zaal die misschien interesse heeft dan kun je mij mailen. Zou toch mooi zijn om een tweede datum in Nl te hebben...anders zijn we noodgedwongen naar Duitsland uit te wijken waar de interesse vooralsnog groter is in Arkona. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah zonde zonde! Ik heb zelf totaal geen ervaring met zaaltjes enzo, ook geen idee wat je al hebt afgebeld. In mijn regio heb je iig LVC Leiden, maar geen idee of die geinteresseerd zijn . Er treden weleens metalbands op. Maarehm, is er niet zoveel animo voor Arkona in Nederland? Ik had altijd 't idee dat ze toch één van de grotere acts waren uit Rusland (op hun gebied). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:LVC Leiden hebben we nog niet gehad, zal eens een mailtje sturen Vind het ook vreemd dat er zo weinig animo is, temeer daar Arkona idd. één van Ruslands grootste bands is. Dat terwijl ze in Duitsland zo ontzettend groot zijn. Maar ja, dat verandert wel zodra ze hier eenmaal hebben gespeeld. Hetzelfde heb ik met Windir gehad....die band wilde ook niemand boeken destijds terwijl na de dood van valfar iedereen die band de hemel inprees. Dus tijd zal het leren wat betreft Arkona. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die Börse, Wuppertal. Live Club Barmen, Wuppertal. Turock, Essen. Zeche Carl, Essen. Matrix, Bochum. Zeche, Bochum. Underground, Köln. Helvete, Oberhausen. Hyde dinges, Osnabrück. Zou je eens kunnen proberen. Bruce Banner |
|
quote: Hyde Park bedoel je, maar die is VEEL te groot voor Arkona. Dan kan je beter N8 of Tor III in Osnabroek proberen... @ Hub: VERA had er ook geen belang bij? Wietze kent het niet (shameful) dus ook geen Romein in Leeuwarden meende ik... |
|
Ook goed, ik kom daar niet zo vaak. Vera zou prima zijn, dan ben ik er ook wel bij, denk ik. Bruce Banner |
|
Vera had geen interesse en Romein was niet mogelijk/volgeboekt als ik me niet vergis. Sneek is dan aan de verbouwing bezig dus die optie houd ook op. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh fak, verkeerde topic, als het over de Arkona-gigs gaat. Bruce Banner |
|
quote: HEUY!!!! Hoeveel geduld nog? |
|
quote:Pasje is al binnen, 1 kleine wijziging en het is klaar. Doe morgenochtend ook de gegevens mailen voor de flyer...zorg jij maar dat ik de balk van de aek krijg voor onderaan de flyer Nu meteen door naar Amersfoort Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Naja Zaandam misschien, als ik even weet of de zaal nog open is. Parkhof in Alkmaar ook al geprobeerd of zijn die ook dicht rond die tijd? |
|
quote:Als het om Arkona gaat...Zaandam is aangesproken, we wachten nu reactie af. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Effe weer onder de aandacht brengen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
8 juni aanwezig in kade Feestje! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Helaas voor Robin, die geeft 7 juni -ter ere van zijn 1 jarige sik, nee geen dolletje, zijn verjaardag- een groot feest waardoor hij geen geld en/of tijd heeft voor andere dingen! Taake, ik ga jou nog wel eens zien. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-05-2008 23:59] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |