IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Taake in Nederland 6,7,8 juni Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 23-04-2008 15:07 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Zijn er al flyers van Leeuwarden en Roermond?
(Voor de Metalshots homepage)

Bla

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-04-2008 16:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2008 15:07 schreef MischiefMira het volgende:
Zijn er al flyers van Leeuwarden en Roermond?
(Voor de Metalshots homepage)
Voor Roermond nog niet...heb zelf geen tijd gehad helaas

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 23-04-2008 21:51 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2008 16:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voor Roermond nog niet...heb zelf geen tijd gehad helaas

HEUY!!!!

Moeten we inderdaad nog maken...volgende week ergens?

Hub de Gallier
Posted 23-04-2008 22:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Word aan gewerkt op dit moment. Heb een heel mooi aanbod gekregen via mail

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 23-04-2008 22:07 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2008 22:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Word aan gewerkt op dit moment. Heb een heel mooi aanbod gekregen via mail

mooi! ik ben benieuwd

Hub de Gallier
Posted 23-04-2008 22:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb er alle vertrouwen in

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-04-2008 11:02 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Niet lullen, hier met die flyers

( )

Bla

Hub de Gallier
Posted 24-04-2008 16:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2008 11:02 schreef MischiefMira het volgende:
Niet lullen, hier met die flyers

( )
Nog een beetje geduld

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2008 17:44 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Geheel offtopic, al enige indicatie waar de 2e Arkona show komt?

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Hub de Gallier
Posted 24-04-2008 17:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2008 17:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Geheel offtopic, al enige indicatie waar de 2e Arkona show komt?
Helaas nog niet...tot nu zijn zalen of dicht tijdens de zomer of hebben geen interesse in Arkona. Maar we gaan stug door met alle zalen af te bellen/mailen. Mocht je zelf een idee hebben van een zaal die misschien interesse heeft dan kun je mij mailen. Zou toch mooi zijn om een tweede datum in Nl te hebben...anders zijn we noodgedwongen naar Duitsland uit te wijken waar de interesse vooralsnog groter is in Arkona.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2008 18:37 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ah zonde zonde! Ik heb zelf totaal geen ervaring met zaaltjes enzo, ook geen idee wat je al hebt afgebeld. In mijn regio heb je iig LVC Leiden, maar geen idee of die geinteresseerd zijn . Er treden weleens metalbands op. Maarehm, is er niet zoveel animo voor Arkona in Nederland? Ik had altijd 't idee dat ze toch één van de grotere acts waren uit Rusland (op hun gebied).

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Hub de Gallier
Posted 24-04-2008 18:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2008 18:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ah zonde zonde! Ik heb zelf totaal geen ervaring met zaaltjes enzo, ook geen idee wat je al hebt afgebeld. In mijn regio heb je iig LVC Leiden, maar geen idee of die geinteresseerd zijn . Er treden weleens metalbands op. Maarehm, is er niet zoveel animo voor Arkona in Nederland? Ik had altijd 't idee dat ze toch één van de grotere acts waren uit Rusland (op hun gebied).
LVC Leiden hebben we nog niet gehad, zal eens een mailtje sturen

Vind het ook vreemd dat er zo weinig animo is, temeer daar Arkona idd. één van Ruslands grootste bands is. Dat terwijl ze in Duitsland zo ontzettend groot zijn. Maar ja, dat verandert wel zodra ze hier eenmaal hebben gespeeld. Hetzelfde heb ik met Windir gehad....die band wilde ook niemand boeken destijds terwijl na de dood van valfar iedereen die band de hemel inprees. Dus tijd zal het leren wat betreft Arkona.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-04-2008 19:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 april 2008 17:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Helaas nog niet...tot nu zijn zalen of dicht tijdens de zomer of hebben geen interesse in Arkona. Maar we gaan stug door met alle zalen af te bellen/mailen. Mocht je zelf een idee hebben van een zaal die misschien interesse heeft dan kun je mij mailen. Zou toch mooi zijn om een tweede datum in Nl te hebben...anders zijn we noodgedwongen naar Duitsland uit te wijken waar de interesse vooralsnog groter is in Arkona.

Die Börse, Wuppertal.
Live Club Barmen, Wuppertal.
Turock, Essen.
Zeche Carl, Essen.
Matrix, Bochum.
Zeche, Bochum.
Underground, Köln.
Helvete, Oberhausen.
Hyde dinges, Osnabrück.

Zou je eens kunnen proberen.

Bruce Banner

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-04-2008 19:27 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 24 april 2008 19:16 schreef Lainedil het volgende:Hyde dinges, Osnabrück.

Hyde Park bedoel je, maar die is VEEL te groot voor Arkona. Dan kan je beter N8 of Tor III in Osnabroek proberen...

@ Hub: VERA had er ook geen belang bij?
Wietze kent het niet (shameful) dus ook geen Romein in Leeuwarden meende ik...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-04-2008 19:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ook goed, ik kom daar niet zo vaak.

Vera zou prima zijn, dan ben ik er ook wel bij, denk ik.

Bruce Banner

Hub de Gallier
Posted 24-04-2008 19:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vera had geen interesse en Romein was niet mogelijk/volgeboekt als ik me niet vergis. Sneek is dan aan de verbouwing bezig dus die optie houd ook op.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-04-2008 19:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Oh fak, verkeerde topic, als het over de Arkona-gigs gaat.

Bruce Banner

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 25-04-2008 16:23 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2008 16:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nog een beetje geduld

HEUY!!!!

Hoeveel geduld nog?

Hub de Gallier
Posted 25-04-2008 16:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 16:23 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Hoeveel geduld nog?
Pasje is al binnen, 1 kleine wijziging en het is klaar. Doe morgenochtend ook de gegevens mailen voor de flyer...zorg jij maar dat ik de balk van de aek krijg voor onderaan de flyer

Nu meteen door naar Amersfoort

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 25-04-2008 16:55 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Naja Zaandam misschien, als ik even weet of de zaal nog open is. Parkhof in Alkmaar ook al geprobeerd of zijn die ook dicht rond die tijd?

Hub de Gallier
Posted 25-04-2008 17:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 16:55 schreef Orklord het volgende:
Naja Zaandam misschien, als ik even weet of de zaal nog open is. Parkhof in Alkmaar ook al geprobeerd of zijn die ook dicht rond die tijd?
Als het om Arkona gaat...Zaandam is aangesproken, we wachten nu reactie af.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 01-05-2008 12:50 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

Hub de Gallier
Posted 20-05-2008 22:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Effe weer onder de aandacht brengen

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-05-2008 22:55 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

8 juni aanwezig in kade Feestje!

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

R.
Usericon van R.
Posted 20-05-2008 23:57 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Helaas voor Robin, die geeft 7 juni -ter ere van zijn 1 jarige sik, nee geen dolletje, zijn verjaardag- een groot feest waardoor hij geen geld en/of tijd heeft voor andere dingen! Taake, ik ga jou nog wel eens zien.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-05-2008 23:59]

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com