|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
YaY toch weer gemist |
|
HEUY!!!! Was geweldig ....zometeen Cirith en de rest oppikken en dan door naar Leeuwarden, Thrash City |
|
quote: Uitverkocht?? Kut ik heb nog geen kaartje voor zondag, denk je dat ik bij de kassa van die show (Zaandam) nog wel kaartjes kan kopen? |
|
ja hoor, voor Zondag zijn er nog genoeg tickets. heb er zin in |
|
Het is in Leeuwarden toch ook niet uitverkocht? Wil je muilperen? |
|
quote: Oke dan, gelukkig |
|
Morgen aanwezig. |
|
Het was ontzettend vet! De pijn in de nek laat me de pijn in m'n hoofd vergeten Zoooo ontzettend vet dat Nimroth even langskwam om Sons of a New Dawn mee te zingen! Absoluut het hoogtepunt van de avond! Taake was ook te gek! En Winter of Sin klonk ook lekker. Meer van deze avonden bitte |
|
quote: nee hoor, geen probleem You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Weet iemand of Cirith Gorgor het nummer Warcry Of The Southern Lands gespeeld heeft?? Het is de lichtinval ;') |
|
Ja die heb ik gehoord, 2e nummer in de set. Winter of Sin had zijn goede momenten, maar over het algemeen toch iets te langdradig naar mijn mening. Cirith begon met een kutgeluid maar gelukkig trok dat vrij snel bij waardoor ik weer heb genoten van een mooie variatie oud en nieuw materiaal. En van Taake verwachtte ik niet al te veel omdat het de laatste keer gewoon niet om aan te horen was, maar in tegenstelling tot toen stond het afgelopen avond als een huis. Erg gaaf optreden. En een zeer gezellige avond gehad. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ow beter Ben erg benieuwd naar morgen, heb er zin an! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Is dat het enige nummer dat ik je toen gestuurd heb dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat was het eerste nummer die je me stuurde, daarna heb ik het album geript.. Het is de lichtinval ;') |
|
Wat voor bier schenken ze in de kade trouwens?? Zal zeker wel heineken zijn Het is de lichtinval ;') |
|
Niet zeiken, als je genoeg zuipt merk je er niets van Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Gister was geweldig. Winter of Sin vond ik niet zo heel veel aan. Live zijn ze trouwens wel beter als op mp3. Cirith Gorgor was erg vet. Geweldige setlist ook. Taake was ook weer geweldig. Wil je muilperen? |
|
Taake was gisteravond echt te gek! Als ze weer hadden gespeelt als vorig jaar had ik waarschijnlijk nooit meer een plaat gedraait. Maar het geluid was prima en de nummers werden perfect uitgevoerd met vooral Hoest die nu tenminste zong waar die moest zingen. Verder was Cirith Gorgor wel aardig maar dat winter of sin, wat een boutband zeg. Vooral die clown/zanger. |
|
Zanger van Winter of Sin een clown?? Deze zanger geeft zich op het podium voor de 200% !! Zeker zin in vanavond. |
|
Ah, een fanboy. Fuck the world and fuck you |
|
HEUY!!!! Gisteravond wederom een geweldige avond! Goede opkomst en een supersfeer! Wietze, bedankt voor de goede service! .....vanmiddag!!!! |
|
Speelde Nimroth eigenlijk ook mee in Leeuwarden en Zaandam of was dat alleen in Roermond omdat hij toch in de buurt woont (toch?)? Het lijkt me namelijk sterk dat hij ook voor 1 nummertje helemaal meereist naar de rest van Nederland. Ach, hij moet gewoon terug! |
|
quote: +1, vond ik vet gedaan. Cirith Gorgor was het vetste van de 3. Veel/genoeg materiaal van Onwards... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |