|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hup, zondag al. Goaf! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Niks zondag... VRIJDAG al !!! |
|
èn zaterdag You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Moet nog even kijken of ik het ga halen zondag... maar Marcel, is de aanbieding nog geldig? Het is de lichtinval ;') |
|
HEUY!!!! ...vrijdag ...deze week ceedeetjes samen stellen om vrijdag te draaien...verzoekjes???? |
|
Abba? |
|
Rouwend in de Mist. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: HEUY!!!! Tot je dat nog durft te vragen.... |
|
quote:Yep. Je hebt m'n nummer [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-06-2008 17:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Da's mooi want ik ben een groot liefhebber van Abba (serieus waar hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jo valt er nog iets af te feesten in leeuwarden tot 8 uur smorgens... |
|
Mukkes, maar dat is niet tot 8 uur in de morgen open. Wil je muilperen? |
|
quote: De titeltrack van de nieuwe Keep of Kalessin! Geweldig nummer! |
|
Twee en een half jaar terug anders met Helheim tot 7 uur 's ochtends doorgefeest in Leeuwarden hehehe. Wat een brakke bende Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zin in zondag Het is de lichtinval ;') |
|
quote: HEUY!!!! Als dat dit jaar weer zo is, dan zal het op de afterparty na Zaandam in Amsterdam wel heel vreemd worden |
|
Mira zeg maar even tegen je tomboy dat ze zondag Warcry Of The Southern Lands moeten spelen Het is de lichtinval ;') |
|
Leeuwarden is afterparty in Mukkes meestal tot 03.00 dan door in Gloppe (zit er vrijwel naast) tot ongeveer uur of zeven. Moet je nog even tijdje overbruggen tot het acht uur is, maar is goed te doen. Maar soms gaat Mukkes ook wel gewoon door tot 7 a 8 uur, hangt er vanaf hoe druk het blijft. |
|
Mooi, dan wil ik dus niet op zondagochtend naar Zaandam rijden hehehehe, dat ga ik nooit redden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ....dan rij jij van Zaandam naar Amsterdam |
|
quote:Nee, dat lukt mij denk ik niet haha,........weet je ons plan niet meer? Een vrijwilliger zoeken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zondag aanwezig, zin in. |
|
HEUY.. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |