|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Over iets meer dan 2 weken in De Azijnfabriek, Roemond...heb er zin in |
|
Yeah! Eerst Taake weekend en week erop Sodom Open Air! |
|
Ja dat word tof! |
|
3 x achter mekaar Bla |
|
quote:+1 |
|
+ 1 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: vette flyer! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vette flyer inderdaad! Die gast kan er wat van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! maal 3 |
|
Aanwezig. |
|
quote:Zal es kijken of ik nog bierkunstjes ken |
|
HEUY!!!! Kaartverkoop gaat erg lekker |
|
quote: Hier opzich ook wel. |
|
quote: Een teken dat er veel meer extreme metal bands in de Azijnfabriek moeten komen! |
|
quote: $$$ |
|
quote:Dit jaar nog Arkona (Rusland), The Batallion (Noorwegen), V:28 (Noorwegen), Octavia Sperati (Noorwegen), Pantheon-I (met leden van 1349, Sarkom etc - Noorwegen), Gjenferdsel (Noorwegen), Context (Nederland).......meer volgt [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-05-2008 17:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Doet V:28 toch nog een tour dan voor ze kappen? Arkona ben ik sowieso bij! |
|
quote: Nog geen 2e datum voor Arkona he? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Yep, enkele optedens hier en daar maar geen lange afscheidstour....Heuy en ik verzorgen 4 van de shows voor hen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nog niks bevestigd maar ik heb wel iets op het oog en als het goed is dan is Heuy hier achteraan momenteel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: HEUY!!!! Zeker weten....en zoals Hub al aangaf komen er een hoop vette bands voorbij dit jaar |
|
Het aftellen is begonnen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gaat wel gezellig worden in Zaandam. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |