|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker ver weg allemaal ¬¬ waarom niet net als vorig jaar in de baroeg veel beter Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding |
|
nou zo ver ligt Zaandam niet van Rotterdam. |
|
Idd man... Dat gezeur ook altijd! Ten eerste is NIETS ver in dit kleine land en ten tweede is het nu juist eens mooi verdeeld over NL (noorden - midden/westen - zuiden). |
|
Het is echt wel ver weg hoor. het ligt niet om de hoek ofzo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vanaf Rotterdam is het ongeveer een 1,5 uur met het ov, nou wat een wereldafstand [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-04-2008 15:39] |
|
Tja... voor de verwende Nederlander is een uur al te ver over het algemeen. |
|
Plus het feit dat niet iedereen die teringdure NS altijd kan betalen he.Dus ik kan het me wel voorstellen dat er dan mensen zijn die lopen te bitchen over de afstand. Fuck the world and fuck you |
|
8 juni aanwezig in elk geval Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Oja ik ook |
|
quote: Jaja ik sleep je desnoods mee haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Dat is zeker waar, maar dan moeten ze er niet op rekeken dat dan maar direct alles bij hun in de buurt komt spelen vanwege die reden. Bovendien zou het niet uitmaken, want als je de NS niet kan betalen, kan je ook niet alle concert kaartjes betalen, dus zou het geen zin hebben om alles in de buurt te hebben. |
|
Niet mee eens. Als Taake nou bijvoorbeeld in de baroeg zou spelen, dan had ik er wel heen gekund aangezien ik wel een kaartje en m'n cola kan betalen. maar zo'n treinreis erbij, dat is dan weer onmogelijk,he. Het ligt er dus maar weer net aan. Fuck the world and fuck you |
|
3 dagen aanwezig..kan niet niet wachten tot het zover is Baroeg was de planning op donderdag, alleen was dit niet mogelijk, omdat een bandlid op vrijdagochtend een examen heeft. |
|
quote: Lees zijn eerste zin nog eens, je kan toch niet verwachten dat alles maar in de buurt komt spelen omdat er toevallig mensen zijn die geen geld hebben voor de trein... |
|
In de baroeg is al zo vaak genoeg te doen. Gun het ons zuiderlingen ook eens om naar huis kruipen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: ja maar je moet bedenken dat ik ook nog terug moet en dat savonds het openbaar vervoer naar capelle aan den ijssel niet optimaal is en ik de volgende ochten gewoon weer om half 6 me nest uit moet om te werken Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding |
|
Ook waar. maar het ging er dus om dat er iemand zat te bitchen over het feit dat het voor hem /haar handiger had geweest dat ze in baroeg zouden spelen.Dat komt mij bv ook beter uit.En ach, dit gezeik zul je jammer genoeg blijven houden. Fuck the world and fuck you |
|
ik zie het allemaal nog wel anders sla ik het wel een keertje over Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding |
|
quote: Daarom is het in Zaandam optijd afgelopen, dus geen gedoe met vervoer dat niet rijd etc, dus kan je optijd je nest weer in. |
|
quote:Nou, nou..genoeg te doen is ook weer zwaar overdreven, zo veel gave bands spelen daar nou ook weer niet. maar ik gun jullie zuiderlingen ook wel wat hoor :') Fuck the world and fuck you |
|
quote: het is in dit geval in de middag heb ik begrepen dus dan kom je nog wel thuis. |
|
hoe laat is het afgelopen dan ? Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding |
|
HEUY!!!! In Zaandam begint het om 16.00, dus zal het rond 20.00 toch afgelopen zijn |
|
Wat een gezeik weer over te grote afstanden We hebben nu geprobeerd de 3 shows zoveel mogelijk verspreid over Nederland te laten plaatsvinden en ik vind dat we daar in geslaagd zijn. Heb je nog wat te zeiken dan blijf gewoon thuis. Op zeikerds staan we niet te wachten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |