|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier kan je terecht voor ontwikkelingen rondom ons doombandje In de afgelopen maand zijn er wat nieuwe opnames verschenen op onze spees: 'De Zin (die ik verloor)', 'Herfst en de Weduwnaar' en 'Middag'. http://myspace.com/akelei We zijn op het moment bezig een promoschijfje in elkaar te zetten. Het plan is om later dit jaar ons debuutalbum uit te brengen. Interesse? Voeg ons toe. Ltrz. (edit: myspace-adres aangepast) [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 14-09-2009 22:44] |
|
Gaaf hoor die nummers op den myspace, ben erg benieuwd naar het album |
|
Alle vier de nummers voor de promo zijn nu op myspace te beluisteren Binnenkort zullen we wat cd-rtjes gaan versturen. Waarschijnlijk maken we er een stuk of 100 dus we kunnen ook een deel verkopen, mochten mensen interesse hebben. [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 01-04-2008 18:05] |
|
quote: Kan ik er bij deze alvast een reserveren? hehe |
|
quote: Reserveer er svp ook eentje voor deze ouwe Utrechter. :-) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
stuur er ook eentje mijn kant op. |
|
is deze band binnenkort live ergens te bewonderen? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Voorlopig geen optredens. Eerst wordt er nog wat meer geschreven en opgenomen. We hebben ook geen bassist dus dat zou nogal moeilijk gaan. |
|
als de drummer nou gaat bassen kom ik drummen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hij speelt toevallig wel een beetje cello |
|
Waarom een band noemen naar een plantje? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: We hebben Nederlandse teksten, dus daar wilden we een Nederlandse naam bij. De plant heet alleen akelei in het Nederlands en Duits, in het Engels bijvoorbeeld is het columbine, dus we wisten redelijk zeker dat er niet andere bands met deze naam zouden rondlopen. Blijkt er toch nog een folkbandje in Vlaanderen met dezelfde naam te bestaan! Maar goed, heb ik gemaild, die hebben er geen probleem mee. Het is een mooie, korte naam, makkelijk uit te spreken, makkelijk te onthouden. Het bloempje mag er ook zijn dus dat is mooi meegenomen En we spelen nou eenmaal sfeerdoom, de naam moet er wel bij passen natuurlijk. Anders hadden we gewoon Marteldood geheten ofzo |
|
En het promootje is klaar, te verkrijgen bij mij. Neem contact op voor details |
|
quote: E-mail? |
|
ik heb via myspace bericht gestuurd, het trage van de deuntjes had geen invloed op de antwoordsnelheid... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Oh, nu zie ik dat je hier geen pm's kan versturen idd... miikja [at] yahoo [punt] com Voila. |
|
quote:Ontvangen Geweldige ' bio-sheet' |
|
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen ik ben echt helemaal weg van die plaat, kende de nummers natuurlijk al maar toch, hehe. Ben echt heel benieuwd naar het album! |
|
Heb 'm donderdag ontvangen en zoals Jenje zei: "geweldige bio-sheet. " Maar het gaat natuurlijk om de muziek en die is heerlijk. Net als Burzum kende ik die al redelijk (via twee keer live & myspace) maar 't nu op 1 schijfle te hebben is veel fijner, en ik ook ik kijk uit naar de full-length. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Klinkt erg lekker inderdaad |
|
En dit vindt Jona Rovers (3VOOR12, Boudisque Utrecht, Led Astray) ervan: quote: |
|
Erg goede promo, wordt met de luisterbeurt beter! Zang vond ik persoonlijk even wennen, maar na een paar luisterbeurten, valt het kwartje en past het gewoon erg goed. |
|
Bedankt voor de recensie! ook namens onze drummer... Ward...@ Stage: ja ik wist dat het goed was, maar dit is gewoon te gaaf zon recensie |
|
Vet . Hoor redelijk wat Katatonia terug in 'De zin die ik verloor'. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |