|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
De cd is binnen en heeft z'n eerste rondjes al gedraaid. Jaarlijstmateriaal! |
|
Goede zaak ook dat het album gratis beschikbaar is als download, in 320k / flac. Zouden meer bands moeten doen. |
|
En zeker als je de prijs van je echte copy toch zelf mag betalen! |
|
quote: Denk dus dat het inderdaad aan de PS3 ligt. Lijkt er op dat ik pas iets later geluid krijg dan dat de cd gestart is (echt maar iets van een halve seconde of zo, waardoor het wat vreemd lijkt te beginnen. Maar zoals gezegd alleen via m'n PS3. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ja dat lijkt me wel Upon the wooden stake... |
|
quote: Mja, ik vind persoonlijk het feit dat ze in het de Nederlandse taal zingen ipv bijvoorbeeld Engels niet echt wat toevoegen aan een eigen sound. quote: Nou ja goed, de plaat gaat nergens uit de bocht. Het wordt nergens lekker rauw of juist proggy. Als je de eerste paar minuten hebt gehoord weet je exact hoe de rest van het album klinkt. Iemand hierboven lukte het zelfs binnen 4 minuten om een oordeel te vellen over het hele album. Daarnaast is de sound natuurlijk enorm vriendelijk in het gehoor liggend net als bij vele van deze bands. En op zich is daar niks mis mee hoor. Bij STS vind ik dat bijvoorbeeld juist erg fijn en die hebben ook een glibbergeluid. quote: Tjsa, dat het een emotie kan oproepen kan natuurlijk en dat geeft het een meerwaarde. Dat doet het bij mij echter totaal niet. Maar zit die 'frisse wind' dan volgens jou puur in het feit dat het een emotie oproept? Ik vind trouwens de uitvoering wel heel erg hetzelfde als heel veel andere bands. Ik luister ruim 15 jaar naar dit subgenre en heb zowat elke relevante band in het genre wel zo'n beetje gehoord en ja dan voelt dit Akelei toch echt een beetje als een herhalingsoefening. Trouwens, De Akelei is ook een snackbar in Wierden. Wel eens geweest? Broodje Akelei is namelijk wel aan te raden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Filmpje van Dutch Doom Days. We hebben echt 3 gitaristen maar Merlijn stond helemaal rechts een beetje in het donker te spelen. |
|
Luister hem nu voor het eerst op een goede geluidsinstallatie, en ja, wat ik dacht is waarheid geworden: hij is gewoon nog beter! De kleine details, de harmonieën,... Just love it! |
|
Het is weer een prachtig plaatje geworden. Om heerlijk bij weg te dromen. Goed geluid ook! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Zekers! |
|
Alsof het nog niet genoeg gezegd is, wat een gave plaat is dit geworden. Deze gaat zeker aangeschaft worden! Favoriet is toch wel "Een Droom in 6/8" maar de rest is ook super! Genieten dit |
|
mijn exemplaar zat gisteren in de bus zeer zeker jaarlijstmateriaal (misschien zelfs mijn nummer 1) favorieten hier zijn Verlangen en Duett, maar elk nummer is gewoon af imo |
|
Hup, 2e filmpje van het optreden op DDD9: De Zin (die ik verloor). Zang is niet altijd goed te horen maar de gitaren klinken wel mooi door |
|
Zaterdag 22 januari spelen we met Hymir in dB's, Utrecht. Meer info volgt! |
|
Geen combinatie, maar wel leuk. Ik ben erg benieuwd naar jullie optreden! |
|
Rare combinatie idd. Maar ben zeker voor Akelei aanwezig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De combinatie is mij ook een beetje vreemd, maar ach, we kunnen spelen Upon the wooden stake... |
|
Ik heb Hymir vorige week vrijdag in De Meern zien spelen en ze hebben een mooi sfeervol geluid, dus dat is de bindende factor in deze. Laat je eens verrassen, zou ik zeggen |
|
quote: Ik heb ze al een paar keer gezien en zijn zeker niet slecht. Maar muzikaal is het heel wat anders dan wat jullie doen. Maar ja heb ze ook met Terzij De Horde gezien en dat was helemaal een vreemde match. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Klopt, ik ken de jongens al vanaf het eerste uur, dus vind het altijd leuk ze weer eens te zien. Maar de combinatie is wel vreemd. Hoe dan ook: zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-12-2010 18:09] |
|
Akelei is dan ook niet zo van voor de hand liggende keuzes |
|
Gelukkig maar! |
|
quote: Ik zet 'm in de agenda! |
|
Ga proberen hier bij te zijn! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |