|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
In 2022 meer nieuw werk schreef Mischa in het briefje dat hij bij de CD deed. |
|
CD is ook naar mij onderweg. |
|
quote:Wat een ongelofelijk ZM onwaardige kutrel is dit zeg. |
|
Ik kan en ergens wil ik hier heel veel woorden aan wijden, want ik ben behoorlijk over de zeik van deze "release", maar goed. Is dat het waard? |
|
Legt er aan. Als je denkt wat stumperds heel gevat de les denkt te kunnen leren zou ik zeggen doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Heb je de inloggegevens wel nog? |
|
Jep! |
|
Noobmodus - wats geburt? signature |
|
Dingen. Iemand die denkt dat hij de band sinds 2015 voor zichzelf heeft en verkondigd dat dit allemaal in goed overleg is gegaan, wat niet zo is. Vervolgens loopt hij nu weg met nummers die samen zijn geschreven in de periode 2013 - 2015 (check de EP) zonder anderen daar bij te betrekken/credits te geven. Voor de rest ook nog leugens verkondigen over drum- en gitaaropnames in 2017. Maar dit is slechts het topje van de ijsberg. Maar wat hij kan kunnen wij ook, komt goed. Akelei A.D. it is. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 04-01-2022 15:21] |
|
Begint een beetje op Goede Tijden, Slechte Tijden te lijken dus. Jammer. Zorg maar dat je wat uitbrengt, dan koop ik het. Kan ik mooi vergelijken. |
|
quote: Ik ruik niks vanwege die Corona denk ik. |
|
quote: Jammer genoeg wel inderdaad. Daarom ben ik ook terughoudend in de details etc. Zoals ik al zei, ik heb heel erg geen zin in gezeik/drama, maar aan de andere kant doet het wel behoorlijk wat met me. Je hebt er toch, samen met anderen, een aantal jaren flink hard aan gewerkt. Maar het is vooral de manier waarop het hele zaakje uitgespeeld word welke mij het meest steekt. |
|
dat lijkt inderdaad de Akeleidraad te zijn in dit verhaal signature |
|
Die miikja is dus eigenlijk gewoon een heel Akeleig kereltje. Voor bevestiging wacht ik nog even het artikel op Nu.nl af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Goed topik. |
|
quote: Goede reply |
|
Ondanks dit, goede ep man |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |