|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Leuke flyer! word me wel een leuk weekendje |
|
Hop, na mooie recensies op WingsofDeath, metal.de, diverse blogs en hier op ZM, nu ook in de Aardschok: quote: |
|
Hoeveel exemplaren van De Zwaarte Van Het Doorstane zijn er nu verkocht? Ben nieuwsgierig ja |
|
Tussen de 75 en 100 cd's. |
|
22ste eentje aanschaffen. |
|
quote: Puik plan |
|
Laat het z.s.m. weten, want als je blijft slapen moet ik het een en ander regelen. |
|
Voor wie geregistreerd is bij Metal Storm of dat misschien nog gaat doen, je kan op ons stemmen in de Metal Storm Awards 2010, categoriën 'Best Doom Metal Album' en 'Best Debut Album'. Link: http://www.metalstorm.net/awards/categories.php?cat_id=6 Hee Marcel, valt er nog iets te winnen? |
|
quote: Eeuwige roem en een schouderklopje van mij Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Beer or GTFO! |
|
Vooruit dan |
|
Akelei zoekt bassist (m/v). Josha krijgt het te druk met Carceri en een nieuwe Delftse band dus wij zoeken iemand die bij ons wil komen bassen. Repetities vinden doorgaans plaats in Tilburg op vrijdagavonden. We hebben wat voorkeuren: Leeftijd: 20-35 Liefst iemand die 5-snarige bas speelt. Moet kunnen zingen. Geïnteresseerden kunnen reageren via info[at]akelei[punt]org |
|
quote: , maar welke delfste band als ik vragen mag? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wel Martijn van Faal niet pikken, he! :p hopelijk moeten jullie niet te lang zoeken |
|
@Pim: Doorstart van Annatar met een nieuwe bezetting en naam. @Stijn: Je weet dat Martijn al eens een optreden heeft gespeeld bij Akelei? Dat is ook meteen hoe ze aan hem kwamen. |
|
Ja,Ward vertelde me dat onlangs En doorstart van Annatar, interessant, heb nog regelmatig op de eerste rij gestaan voor die band |
|
CD is binnen, en jeetje, wat ziet hij er toch mooi uit. |
|
Hee Remco, had jij 'm gewonnen? |
|
Ja inderdaad. Had hem trouwens ook in de auto opgezet, en zelfs m'n moeder vond het te pruimen ofwel, goed bezig! Even nog, ik heb toen in Utrecht gesproken over een eventuele gig in de Triangel. Dat is bezig, we zijn zoekende naar een datum maar het schiet niet echt op vanwege de voorbereidingen met carnaval en Koninginnedag dat hier plaats gaat vinden, maar zodra ik iets weet weet jij het ook. |
|
Gefeliciteerd met de cd gozer! Ik hoorde dat er 56 deelnemers waren dus je hebt nog best mazzel En terwijl jullie zoeken naar een datum zoeken wij naar een bassist. Hopelijk valt één en ander samen. |
|
Ik heb een Akelei-enquete gemaakt. Misschien verveelt iemand zich? Bij voorbaat dank voor het invullen http://polldaddy.com/s/8D980EED25D4AA3A |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, paar uurtjes terug ook ingevuld. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-03-2011 2:41] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |