IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Akelei Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-11-2010 8:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik hoor het ontstaan van een geweldig plan

Ach nu nog even niet, maar ik zal de CD ook wel bestellen. Support your local scene! En al helemaal als t beresterke muziek is.



kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 02-11-2010 9:10 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 8:53 schreef Dirge for november het volgende:
Ik hoor het ontstaan van een geweldig plan



Als ik voor zo een plan een rijke stinkerd vind die me wil sponsoren, meteen!



FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 02-11-2010 11:21 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Geluisterd.Redelijk saaie band...


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-11-2010 11:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Smaakloos!


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 02-11-2010 11:47 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Doe je er wat zout op....Jij vind dit dus wel een goede band?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2010 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik in ieder geval wel, maar goed, het blijft doom wat door het gros der metalliefhebbers niet begrepen word.


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-11-2010 11:48 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Absoluut. Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe. Hopelijk staan ze snel een keertje in Utrecht.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 02-11-2010 11:51 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 11:47 schreef Jenje het volgende:
Ik in ieder geval wel, maar goed, het blijft doom wat door het gros der metalliefhebbers niet begrepen word.
Dat blijkt maar weer. Genoeg bands uit het genre geluisterd, maar het pakt me niet..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2010 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 11:48 schreef Silence het volgende:
Absoluut. Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe. Hopelijk staan ze snel een keertje in Utrecht.
Zaterdag DDD! Gewoon heen gaan, erg leuk line-up.


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-11-2010 11:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zaterdag MFT bardienst-avondje, geen geld, en volgende week toetsen, dus helaas 3 maal nee.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2010 12:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammers


miikja
Usericon van miikja
Posted 02-11-2010 15:33 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 2 november 2010 11:48 schreef Silence het volgende:
Absoluut. Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe. Hopelijk staan ze snel een keertje in Utrecht.


Nog een keertje dB's doen dan maar? Dat kunnen we tenminste zelf regelen. Is ook alweer 2,5 jaar geleden


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-11-2010 15:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Doen!

Misschien iets met de Footprints in the Void avonden van Terzij de Horde.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 02-11-2010 17:40 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Of een volgende UtrechtDOOM



Silence
Usericon van Silence
Posted 02-11-2010 17:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Misschien toepasselijker.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 02-11-2010 17:44 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Komt vast in orde, Akelei is een band die ik graag boek



Silence
Usericon van Silence
Posted 02-11-2010 17:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ben je nu al dankbaar. Nu nog hopen dat die avond niet toevallig al een MFT-avond is waar ik moet helpen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-11-2010 17:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 17:41 schreef Silence het volgende:
Misschien toepasselijker.


Ik zou t geenszins erg vinden om Terzij de Horde en Akelei op 1 avond te zien . Maar nog een UtrechtDOOM gaat er bij mij eveneens in als zoete koek.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-11-2010 17:57 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

anders bij mij wel.
Helaas niet in het bezit van de benodigde centen om mijn brainstorm ideetje betreffende Akelei op dubbelelpee te bekostigen. anders had ik het met liefde gedaan. nu dus a.s. zaterdag maar gewoon wederom live van genieten en de cd aanschaffen.



Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 02-11-2010 22:24 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 17:57 schreef Marcel H. het volgende:
anders bij mij wel.
Helaas niet in het bezit van de benodigde centen om mijn brainstorm ideetje betreffende Akelei op dubbelelpee te bekostigen. anders had ik het met liefde gedaan.



We kunnen altijd eens de koppen bij elkaar steken, niet?



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-11-2010 0:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2010 22:24 schreef kingofinsania het volgende:
We kunnen altijd eens de koppen bij elkaar steken, niet?


absoluut maar ik vrees financieel toch het ergste.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


miikja
Usericon van miikja
Posted 03-11-2010 0:46 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Marcel is na komend weekeinde weer helemaal blut namelijk


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-11-2010 2:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 11:21 schreef FolkWang het volgende:
Geluisterd.Redelijk saaie band...
Ja, het kan altijd erger. Radionl-doom doet het mij aan denken.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-11-2010 7:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 november 2010 0:46 schreef miikja het volgende:
Marcel is na komend weekeinde weer helemaal blut namelijk


zie, jij hebt me door
gedeeltelijk nu al door Psychedoomelc bestelling die maandag binnenkwam en dingen die ik besteld had bij Felix en Erik Heylen die ik aanstaand weekend moet betalen plus dan ook twee Akelei cd's en spul dat ik op DDD tegen het lijf loop. Maar het zal niet als twee jaar geleden worden toen ik met iets meer dan 40cd's/lp's DDD verliet. Hahahaha


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 05-11-2010 13:45 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Net te horen gekregen dat het nieuwe album thuis op me ligt te wachten! Heb er nu al zin in!


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen