|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ze met Sabbatt Sabbat bedoelen, die van Andy Sneap ben ik tevreden. En ze mogen wel eens opschieten met alles, als je teveel op je laat wachten wordt het niks. |
|
Ga er maar vanuit dat het de Engelse Sabbat is, want die zitten bij Loud Noise |
|
Tis toch pas eind augustus... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, en dan heeft Dynamo ook een buitenfestival in de stad (Catharinaplein), al moeten de details daarvoor nog komen. Zojuist gehoord dat de volgende namen bekend gegeven mogen worden: Anathema, Gorerotted (tegenwoordig: The Rotted), Heidevolk, Mother Misery, Mad Sin, Born From Pain en Mad Sin Meer informatie volgt, maar dat wordt dus een heel vol weekend.... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Leuke bands natuurlijk, net als bij dat elsrock. Maar ja. 1 woord: Carcass. Dat moet toch wel genoeg zeggen, dunkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zaterdags Carcass, zondags Anathema. Heerschweekend! |
|
Als carcass, Sabbat (UK) en Motorjesus daar spelen, dan wil ik absoluut aanwezend zijn! (Alleen voor Sabbat al trouwens ) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Heb nu pas door dat die festivals in hetzelfde weekend zijn. Kijken welke ik ga kiezen dan |
|
Als dat het Engelse Sabbat is ben ik hier ook zeker bij aanwezig. Carcass is ook gaaf, maar die zie ik sowieso op Wacken ook al. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Allebei |
|
Ik hoop dat ze maa gauw met de rest van de Line up komen, omdat Elsrok wel echt heel goede concurrentie levert voor mij. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ik heb de naam van Laaz Rockit inmiddels gehoord in de wandelgangen. Nice |
|
Woeha! De laatste keer laaz rockit was voor mij aardschokdag 1987! Sauge mein pick! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:De mijne vorig jaar in Dynamo. Ccccccchhhooooooooodverrrrdommmme! |
|
Carcass, Sabbat, Laaz Rockit? Bareuh... |
|
Heb van Bronnen vernomen dat de line up rond is voor Loud From The South. Vele van Jullie geruchten kloppen. Ik hoorde ook dat er heel veel moeilijk waren omtrend de vergunning. IK weet dus niet of het nog doorgaat. anders hadden ze ook al wel bands bekend gemaakt. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Zou wel erg klote zijn voor de organisatie als je zo'n bands kunt vastkrijgen en dan geen vergunning krijgt.. |
|
quote: idd, namen als Laaz Rockit en Carcass op je eerste editie is niet gek. maar de oraganisator heeft mij gezegd over een maand heb jij een kaartje in huis. dus denk dat het nog wel goed aat komen. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Gaat dit überhaupt wel door? |
|
Ze laten in ieder geval wel op zich wachten, maar ik heb er wel vertouwen in. Als Laaz Rockit speelt, en ze nergens anders in de buurt komen ben ik erbij |
|
klinkt goed, carcass in de buurt |
|
dit stond op AsIce: SOULFLY CARCASS LAAZ ROCKIT SABBAT ONLY LIVING WITNESS DARKANE MOTORJESUS PILGRIMZ THE LUCIFER PRINCIPLE + 3 |
|
Klopt als een bus De locatie is overigens verplaatst naar het Klokgebouw (naast station Beukenlaan) in Eindhoven! |
|
En is er nou al een voorverkoop ofzo? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |