|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Tickets zijn binnen! |
|
Laatste trein 0.30 moet te doen zijn! Al kom ik dan enkel tot Venlo en niet direkt thuis.... |
|
quote:NS zet extra treinen in van en naar Eindhoven Beukenlaan en als ik het goed heb is het om 23.00 uur afgelopen. Zou moeten lukken dus |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig voor Laaz Rockit en Sabbat, Carcass ook leuk voor het oude spul "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
leuk!!! signature |
|
Voor degene die geen geld hebben voor een kaartje: http://www.roadrunnerrecords.nl/page/News?&news_page=&news_id=63624 Chaos is onzichtbare orde! |
|
Lastig als je soulfly geen reet aan vind en dus niet hun album hebt. Naja, ff een hoesje downloaden kan ook, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:In de cd-zaak met album in de hand jezelf fotograferen natuurlijk ook |
|
Tussen 15 en 22 augustus kun je gebruik maken van een speciaal aanbod, dat door de partners (waaronder Dommelsch, Jagermeister, Aardschok, Merchandise.nl) van het festival wordt aangeboden: in plaats van 55 Euro (excl servicekosten) kun je in deze week kaarten bestellen via Ticketservice ( www.ticketservice.nl) en de reguliere voorverkooppunten voor 45 Euro (excl servicekosten). |
|
Leuk voor de mensen die een kaartje voor 55 euro hebben gekocht Anyway, zit nog steeds te twijfelen of ik ga |
|
Is het al zover? |
|
quote: Gewoon gaan, Darkane komt! |
|
Wel frappant zo'n verlaging van de entree-prijs... Zou de voorverkoop tot nu toe misschien wat tegenvallen ? |
|
Belachelijk! Ik ga daar voor 10 euro minder bier zuipen. dat zal ze leren! edit. O. Ik hoor net van mijn eega dat wij ook 45 euro per kaartje betaald hebben, omdat we "early birds" ware. Fijn, weer 10 euro meer bier halen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-08-2008 23:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
mm misschien ffkes kijken voor de gezelligheid... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gezelligheid? CARCASS!!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Loud From The South Running Order DOMMELSCH STAGE 21.10-22.40 Soulfly 18.50-19.50 Carcass 16.45-17.35 Dark Tranquillity 15.15-15.55 Norther 13.55-14.35 Darkane 12.35-13.15 Evile JAGERMEISTER STAGE 20.00-21.00 Laaz Rockit 17.40-18.40 Sabbat 16.00-16.40 Only Living Witness 14.40-15.10 Pilgrimz 13.20-13.50 Motorjesus 12.00-12.30 The Lucifer Principle Zin in!! |
|
Heeeej, Dark Tranquillity... Wist ik helemaal niet. Hopen dat die nog wat oud spul spelen. Lekker vroeg afgelopen, btw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is dat ik naar Elsrock moet, anders weer Carcass gekeken. Al spelen ze half zo goed als op Metalcamp, dan is het nog geniaal www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Mooi, kunnen we fijn om 21:00 uur naar huis |
|
quote: Toch niet hetzelfde verhaal als bij Gothic Metal Palace?? |
|
quote:Nee want hier speelt Elexorien niet (daar uiteindelijk ook niet maar dat is bijzaak ) |
|
Ik heb besloten om toch maar naar Elsrock te gaan. Bareuh... |
|
quote: Goedzo Hans!!! Gaan we zeker nog ff een biertje doen ergens tussen de bedrijven door! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |