|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
voor mij toch geen Loud From The South, maar Elsrock wel lache aldaar, voor wat meer informatie en de Metalkrant special van Elsrock kun je kijken op www.metalkrant.net www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:Ik heb besloten dat je een knurft bent quote:Idd. Ik lach me een bult [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-08-2008 20:07] |
|
hehe ja gelijk slaat mn virusscanner op hol :O Je moeder. |
|
quote: Hiero zelfde prijs vandaag ivm die early bird prijs voor late beslissers hehe; heb er zin in! Prima line up is hier bij elkaar gesprokkeld; imo veeeeel beter dan dat Elsrock, ondanks Ancient Rites. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
DOMMELSCH STAGE 21.10 - 22.40 Soulfly 18.50 - 19.50 Carcass 16.45 - 17.35 Dark Tranquillity 15.15 - 15.55 Norther 13.55 - 14.35 Darkane 12.35 - 13.15 Evile JÄGERMEISTER STAGE 20.00 - 21.00 Laaz Rockit 17.40 - 18.40 Sabbat 16.00 - 16.40 OLW 14.40 - 15.10 Pilgrimz 13.20 - 13.50 Motorjesus 12.00 - 12.30 TLP Edit: Was al gepost op de vorige pagina. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-08-2008 7:28] |
|
quote:Dit dan nog niet: LANG HAAR: DAT IS PAS METAL! FESTIVAL BIEDT 10 GRATIS KAARTEN AAN IN RUIL VOOR EEN KORT KOPPIE Of toch niet? Heb jij zoveel ‘metal’ in je dat je je lange haren ervoor over hebt om gratis binnen te komen bij Loud From The South? De festivalorganisatie biedt 10 metalheads de kans om voor niets binnen te komen, mits ze bereid zijn hun lange haren af te laten knippen. De ervaren kappers van Brainwash staan klaar om deze moedige mensen van een flitsende nieuwe korte coupe te voorzien. Dus, wie durft? Natuurlijk gaat voor niets de zon op! De kappers van Brainwash staan tussen 11 en 13 uur klaar, dus de actie geldt alleen voor 10 vroege vogels. En wel vogels met LANG haar; een klein matje telt niet mee, je moet echt wel met langere manen op de proppen komen! ----------------------- Nou Wim, doe er je voordeel mee |
|
zit er sterk aan te denken om even langs te gaan... zo es rondbellen of ik daar alleen in sta In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hahahahaha.... M'n ma slaat me dood! (ze is/was kapster en heeft me lang geleden vaker gekortwiekt) Eigenlijk een rare actie, als ik er over nadenk. Niet dat doodslaan, maar dat gratis naar binnen dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-08-2008 12:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat haar dat afgeknipt is, kan voor honderden euro's de pruikenindustrie in. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: doodslaan een beter idee.. hmm >> DOOD ZIJN: DAT IS PAS METAL! FESTIVAL BIEDT 10 GRATIS KAARTEN AAN IN RUIL VOOR DOOD SLAAN << ja klinkt wel beter... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kaarten binnen, wordt n duur dagje maar heb er el zin in. Zal voorlopig een van mn laatste concert/festival bezoekjes zijn dus nog ff los gaan... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ondanks dat er toch wel wat leuke namen tussen staan heb ik toch maar besloten om deze over te slaan. |
|
Zaterdag! Zin in goddomme!! |
|
Nou, als Carcass net zo slaapverwekkend is als op Wacken ben ik blij dat ik m'n centen aan een Elsrock kaart heb besteed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hehehe, en als ze zo Heerschen als op Metalcamp hebben de mensen die hier naartoe gaan de centen uitstekend besteed. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Carcass slaapverwekkend? Dat lijkt me enorm sterk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als Sabbat maar knalt! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik wil best m'n haren kort laten knippen, maar veel korter zal 't niet meer gaan. Edit: kaartje is al verkocht [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-08-2008 14:06] |
|
shit had ik mn lange haar nog maar hehe, had het er zo af laten halen. Vind de prijs te stevig. Al die bands afgelopen jaren al gezien, dus ik sla wel een keer over. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik ben dan ook enorm sterk Nee zonder gekheid, ik vond er echt niks aan. Nou moet ik wel zeggen dat ik vooral de Carcass van de eerste twee platen gaaf vind. Necroticism heeft ook z'n momenten, maar met Heartwork hoef je mij al helemaal niet aan te komen. Noja, als jullie het wel gaaf vonden/gaan vinden, vulle wulle ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
MORGEN DUS, ben net even wissen kijken, het ziet er gaaf uit. Dat wordt een mooi feestje!!! |
|
Net terug en voor t gemak Soulfly maar ff overgeslagen; wat was Carcass gaaf; hoop de video ook en wat was Laaz Rockit geweldig!! Echt een openbaring deze feestthrash!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heeft er iemand setlists? Voornamelijk van Carcass en Sabbat, maar Laaz Rockit en Soulfly ben ik ook wel benieuwd naar |
|
was het toch nog druk trouwens? of was ik toch te pessimistisch? Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |