|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een tegenvaller zeg, een hoop van die kutbands erbij |
|
Mooi. Lekker belangrijk, die andere bands. Vind ik dan weer. Ik ga wel vaker naar een festival voor 1 of 2 bands. Schiet lekker op en hoef je tenminste niet de hele dag daar rond te hangen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dus het word gewoon binnen gehouden? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-06-2008 14:50] |
|
Niet echt een line-up om voor warm te lopen voor mij, op Carcass na natuurlijk. |
|
quote:Yep. |
|
quote: zeker weten?, volgens mij is het fstival op de parkeerplats van.... |
|
quote:Eindhoven nu? Beters dan Bakel (qua bereikbaarheid dan, lijkt me) |
|
quote: Echt nie ! Plek zat om het buiten te houden, op 1 van die parkeerplaatsen. [Dit bericht is gewijzigd door HellsBells op 15-06-2008 19:58] |
|
Kaarten gaan 45 Euro kosten en na 17 juli gaan ze 55 Euro kosten, de voorverkoop begint aanstaande zaterdag 21 juni. Meer info zie hier : http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=284119635&blogID=406282137 |
|
Ok dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Carcass en Sabbat... Dikke Heersch effe denken of ik daar heen ga Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zo, dat is behoorlijk ! Ik neem aan dat er dan nog minimaal 2 bands bijkomen die echt de moeite waard zijn ! |
|
quote:Mail Tjerk of hij Fear Factory en SYL voor je boekt |
|
quote:SYL lijkt me lastig.. Maar als D.T. kunnen Devin's mannen vast wel nog komen |
|
|
|
Em, laatste weekend van mijn vakantie dus iig weer in Holland. Ik denk dat ik toch maar ga, Carcass... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Kom je de dag erop ook naar Dynamo Outdoor dan? |
|
Heb jij dan eventueel slaapplek? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Wordt lastig. Zijne Horstheid zal hier dan ook al wel vertoeven denk ik. |
|
De boef!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
pittig prijskaartje.. |
|
Ach ja. Net 3 kaarten besteld. Lijstjestijd: - De tegenpartij en Psycho Pippi En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lijstjestijd: - De tegenpartij - Psycho Pippi - Judge M. Zin in! |
|
Loud from the South is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |