|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Evile net bevestigd door Loud From the South myspace. Heel, heel goed nieuws. |
|
Yummie. I'm in |
|
Carcass, Darkane & Motorjesus, daar moet ik bij zijn! |
|
quote: Dat komt van de Evile myspace... dus Arch Enemy is ook zowat bevestigd. Blijft er nog 1 lege plaats over op dit moment. Trouwens gehoord dat de laatste naam 3 Inches of Blood zal gaan worden... [Dit bericht is gewijzigd door BeëlzeM op 26-06-2008 16:27] |
|
|
|
Volgens last FM: Soulfly Norther Carcass Darkane Sabbat Evile Laaz Rockit Only Living Witness Motorjesus Pilgrimz The Lucifer Principle Dark Tranquilility |
|
quote: Ik begin steeds meer te twijfelen om voor deze bands €50 te betalen. |
|
Soulfly zal dus wel headlinen en carcass zal wel voor soulfly spelen, neem ik aan? Dat zou mooi zijn, op tijd weer naar huus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zjn inderdaad ook de enige bands die mij interesseren, misschien nog wat Darkane. Maar toch vandaag een kaartje gekocht. |
|
Ik ga alleen vnl voor carcass en het is ook wel weer een keer leuk om laaz rockit te zien, de laatste keer was 21 jaar geleden. Dat is mij al 50 euro waard. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Carcass was afgelopen woensdag de beste band van het Rockwave Festival in Griekenland... super geluid en toffe setlist...dus zeker zien deze reunie als je de mogelijkheid hebt!!! Als je na zoveel jaar nog steeds alle nieuwkomers van het podium blaast, zegt dat wel genoeg lijkt mij... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Toch maar niet heen... 3 september en 7 september ook al concerten. Prioriteiten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lijstjestijd!!! - Judge M. |
|
quote: Niet gaand!!!! - Staalman "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lijstjestijd!!! - Judge M. - Jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
- Judge M. - Jeroen83 - Blueprint [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 12-07-2008 22:11] |
|
- Judge M. - Jeroen83 - Blueprint - De Tegenpartij - Psycho Pippi En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: *Kuch* Blijven we wel ff opletten, michiel? quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- Judge M. - Jeroen83 - Blueprint - De Tegenpartij - Psycho Pippi -*** change of plans.... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-07-2008 14:21] |
|
Damn! Door gezeik nog geen kaartje gekocht :/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Schiet dan eens op, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat wil ik eerst zeker weten, alvorens ik een kaartje haal. Mijn laatste trein gaat namelijk om 23:00 uur. Bareuh... |
|
quote: Wat een gekut altijd over die treinen, Ulk je bent jong(hum), vrijgezel, je hoeft nergens verantwoording aan af te leggen dus wat maakt het uit of je daar snachts na een feestje ergens in de greppel ligt |
|
quote: Ik lig liever in m'n eigen bed dan in een greppel ergens in Brabant, waar ik de taal niet spreek. En hoezo "hum"? Bareuh... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |