|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Behalve het bekende feit dat het belachelijk duur was toch wel ammusant. Carcass, Dark Tranquillity, Sabbat, Lääz Rockit en the Lucifer Principle waren de moeite waard. Het was ideaal festivalweer, maar beetje jammer dat het dan net binnen is... |
|
Carcass was briljant. Het mooiste moment van de dag was wellicht nog wel dat Ken Owen er ook bij was en nog even een zegje mocht komen doen. Op zulke momenten is metal even niet meer belangrijk Soulfly was alleen tijdens Troops Of Doom de moeite waard en Dark Tranquillity heeft alleen maar nieuw spul gespeeld. Waarom hebben ze die nieuwe bassist niet ook een kopietje van The Gallery gegeven om in te studeren? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 31-08-2008 10:49] |
|
Liepen de heren van Anathema nog rond; die zagen we namelijk gisteren rond 14:30 in Eindhoven rondrijden in hun busje... (ja, ik had andere 'verplichtingen') Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Yup en op het eind hebben ze zelfs backstage nog de muzikale omlijsting voor rekening genomen met akoestische gitaar en Beatle-nummers |
|
Hoe was Evile? |
|
Evile was strak Komen nog wel 'n keertje terug met een headlining tour. Het was idd echt een heel mooi moment toen Ken opkwam, ik zag 'm bij de meeste nummers langs 't podium staan, en hij drumde zelf ook nog mee, prachtig om te zien. [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 31-08-2008 11:27] |
|
Carcass was inderdaad de uitschieter, het geluid van Sabbat vond ik slecht. Vond over het algemeen dat het geluid veel te hard stond en niet altijd goed uitgebalanceert,voor een hal die maar matig gevuld bleef krijg je dan ook totaal geen demping. |
|
quote: Haha, het merendeel van de crew was er totaal niet blij mee, maar ik vond het wel tof. Heb verder niet echt bands bekeken, maar wel lekker gewerkt en kon gisteravond ook niet echt meer lopen door de pijn in m'n voetjes. Geslaagd dus! |
|
quote: Klopt helemaal. Dark tranquillity vond ik helaas ronduit saai. En the gallery? Waarom speelden ze niets van het debuut, dé DT plaat. Jammer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was een leuk dagje! Ik heb erg genoten van Evile, Sabbat, Dark Tranquillity, Carcass en met name Laaz Rockit. Alleen was het erg jammer dat Darkane geteisterd werd door een immens slecht geluid, waardoor ze niet echt hebben kunnen overtuigen. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 31-08-2008 20:56] |
|
Carcass was grandioos! Ik was bang dat ze me zouden gaan tegenvallen want mijn herinneringen waren bijna perfect en de meeste reünie optredens zijn vaak hooguit gaaf i.p.v. 'grandioos', maar ze speelden als ze nooit zijn weggeweest Verder vond ik Evile absoluut de moeite waard (en leuk om de bassist later in de pit bij Carcass tegen te komen). Sabbat hadden een slecht geluid en Martin had maar 3 uur geslapen dus was wat brak. Laaz Rockit begon wat moeizaam (vooral Coons) zo na vlak na Carcass (de zaal liep meer dan half leeg...) maar herpakte zich erg sterk. De lokatie had wel zijn charme maar een grotere 'metalmarkt' de volgende keer zou fijn zijn. Het was wat karig... Zo ook het aanbod qua eten. |
|
quote: Ze speelden van 'Reek...' alleen Genital Grinder en Pyosisified. Verder speelde ze van 'Symphonies...' alleen het nummer Reek Of Putrefaction en het intro van Ruptured In Purulence. Het gros van de set was gericht op Necroticism & Heartwork. 'No Love Lost' had voor mij niet gehoeven. Ik hoor liever 'Embryonic Necropsy and Devourment' maar ach, ik klaag echt niet. Het was een geweldig optreden! |
|
quote: Carcass was idd briljant; alsof het nooit anders is geweest; wel treurig dat dit -wat mij betreft legendarische- concert de laatste keer in NL zal zijn geweest... quote: Hmm toen was het verval al ingezet; waarom wordt The gallery altijd genoemd en Skydancer voor t gemak buiten beschouwing gelaten? Ik had graag bijv Nightfall by the shore of time nog eens gezien... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Helemaal mee eens. Op een gegeven moment begon die zanger een nummer aan te kondigen en zegt: Night... En dan nog wat. Héééél even dacht ik: Jaaaaaa! En toen was het nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik rekende er al niet op; ben ook halverwege weer rond gaan slenteren want t kon me niet boeien; ik vraag me af of ze tijdens hun Gallery tour wel van Skydancer speelden..dat was als support van Six feet under met Excidium als voorprogramma... Wat vond je trouwens van Laaz rockit Wim? Ik zag je weglopen haha! Trouwens...wat had Carcass een raar intro The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De foto's van: Carcass, Soulfly, Laaz Rockit, Sabbat, Dark Tranquillity en The Lucifer Principle staan al online op: www.achromemoments.nl Vanaf dinsdag de gehele fotoserie te zien op: www.musicfrom.nl |
|
Was idd weer een lekker dagje. Leuke locatie, leuk opgezet. Sabbat, Laaz Rockit en vooral Only living Witness bevielen me heel goed!! Carcass ben ik niet zo fan van maar klonk niet slecht. Ik denk dat de verwachte 3500 mensen niet gehaald is en daar zal de prijs absoluut in meespelen. Het heeft waarschijnlijk weinig zin om daar over te beginnen, maar als er tegenwoordig al wordt gezegd dat 2 euro voor een comsumptie een schappelijke prijs is, dan zit er toch ergens iets heel goed fout... Maar goed zolang ik zelf de keuze maak om toch een dagje te willen metalen moet ik daar maar rekening mee houden. verder niks mis mee en toch lekker vol naar huis en traditiegetrouw weer een trein gemist.... [Dit bericht is gewijzigd door Ghislain Lambert op 01-09-2008 16:34] " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ik ben blijkbaar in '95 maar een optreden geweest van hen, ik keek even op de dt site en toen speelden ze absoluut nightfall etc, volgens mij bijna heel skydancer. Die info heb ik van mijn eega, ikzelf weet het niet zo goed meer, hehe. Ik vond laaz rockit een beetje rommelig en ietwat een domper na carcass. Maar misschien lag dat aan de drank. Het concert van laaz wat ik 20 jaar geleden gezien heb sprak iig meer tot de verbeelding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer voor de organisatie dat ze niet zoveel bezoekers hebben gehad. Maar weinig bezoekers is begrijpelijk en zal daarover een paar minounten noemen. - het festival was tegelijk met het oergezellige Elsrock. - ze hadden te veel grote namen voor een eerste edite, al begin je klein hoef je ook niet meteen de hoofdprijs te behalen voor de entreeprijs. - comsumptieprijzen reizen de pan uit, vaak meer als 2 euro per muntje - en 55 euro is echt gewoon te veel, voor 5 euro meer heb je een dagje waldrock, met 2x zoveel band en bands met iets meer kwaliteit zoals Slayer, Death Angel, Forbidden, Morbid Angel etc. Loud from the South Succes met eventuele volgende jaren. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Potver! Ik kijk op de DT site en die tour ben ik ook bij geweest; in de Atak welteverstaan; ik herinner dat we steeds vast kwamen te staan in allerlei straatjes in dat Enschede met de auto en dat we tijdens Six feet under weg zijn gegaan omdat we die niets aan vonden (vervolgens mensen rare gezichten naar ons gingen trekken enzo haha); van het DT concert zelf weet ik echter ook weinig meer quote: Ok de drank had op mij dan weer een positieve werking [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-09-2008 21:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
quote: ..en die drank kwam oa van jou hahaha! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kwam een beetje moeilijk op gang maar heb t uiteindelijk best naar mn zin gehad vond carcass super en soulfly eigenlijk ook wel okee... [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 01-09-2008 21:56] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Je kon anders ook nee zeggen, maar ik hoorde je niet klagen Maar Carcass en Laaz Rockit waren voor mij DE bands! Laaz weet er naar mijn mening altijd wel een feestje van te maken! (Al weet ik dan weer niet of ze daar back in the days veel beter in waren.) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |