|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
gesigneerde poster van die avond Maar ik had hem 10.000 keer laten vallen die avond dus hij is aardig gekreukt en be-baggerd.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
inleveren !!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Haal er zelf maar een in 013 zou ik zeggen!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
benk zeker van plan. Godverdomme ik heb er echt zin in!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Een maat van mij speel ook een tankard-cover met zn band. En hij heeft contact met Gerre gehad of hij die mede wil inzingen als ze dat nummer opnemen. En dat leek Gerre een grappig idee. Relaxe gasten dus I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
tankard heerscht, ik kom ook in het 013, smokkel wel een blikje hertog jan naar binne als het met een flesje heineken lukt moet je met hertog jan of palm op zijn minst een gitaar mee kunnen krijgen hoe dan ook, tankard gaat heerschen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
66 6-packs! Touché, pussycat! |
|
Binnenkort tog ook in goudvishal? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ja geloof het wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: yup: Vrijdag 10 januari (concert/trashmetal) TANKARD (GER), MORTAL FORM, BLOOD RED ANGEL (GER) Open 20:00 Entrée € 8.50 |
|
quote: Wat handig! Een hamster die alles weet! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Tankard is tof! |
|
quote: wa weet jij nou van tankard |
|
oja wie gaat er nog meer zondag? |
|
En wie gaat er zaterdag? Ze spelen in 't Kompas in St.-Niklaas! Ik ga alleszins. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
yeah tankard gaat heerschen zondag, dat word maandag met een enorme kater in die fucking klas zitten, half moe, naar bier stinkend, en nog helemaal freibier fur alle in je kop, wie gaan er nou ook nog meer? effe lijstje maken ARREBAR "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
DE SETLIST VOOR KOMEND WEEKEND: Alien Don't Panic Need Money For Beer Mercenary Queen Of Hearts Space Beer Nation Over Nation Dancing On Our Grave Rectifier Maniac Forces Rundown Quarter The Morning After Zombie Attack Alcohol Sunscars Chemical Invasion Freibeer TOEGIFT: Poison (Empty) Tankard EEN HEERSCHENDE LIJST MOGEN WE TOCH WEL ZEGGEN |
|
1 december 013: Arrebar Zwaarmetaal Orion Sar'Goth the Warlock Tnightmare ToxicTrance Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
1 december 013: Arrebar Zwaarmetaal Orion Sar'Goth the Warlock Tnightmare ToxicTrance Dunne_Hein (maandag vrij genomen) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heersch Dunne_Hein Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hoe kom je hieraan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
(offtopic) eej arjan hoe ziet die christ er trouwens uit? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |