|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
voor antwoord zie boven je post Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Pfff, volgens mij waren er echt geen 75 man in de baroeg. Ik dacht dat het er veel minder waren I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: En in het voorprogramma biohazard. Goeie ouwe tijd MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
HAHAHA ja dat was wat idd! |
|
Overigns eind jaren 80 begin 90 was het omgekeerd geweest, TANKARD met BIOHAZARD in het voorprogramma ze zijn echt groot geweest hebben zelft echte hits (in de top 40 ja!) gehad in Duitsland! |
|
welke nummers hebbend e top40 gehaalt dan? morning after zeker? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Alien heeft in de top 40 gstaan, space beer was ook een kleine hit volgens mij! Alien zeker iig, die heeft geloof ik op 28 gestaan je kan het zien als je heel goed kijkt achterop de stone cold sober Cd daar hangt een lijst aan de muur van de duitse top 40 en Alien staat omcirkeld! geen geintje! |
|
quote: Geh, weer iets voor op mn nutteloze feitjes lijst *hans, jij gaat toch ook naar bertje zaterdag, kan ik dan meerijden?* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nee ga maar fietsen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ej, shut up I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
eej spreek mij niet tegen he, ga anders maar lopen is goed voor je Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ej, shut up some more I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat zeg ik:tankard met bio in het voorprogramma. Volgens mij in 88 ofzo in de scum. heb toen een t-shirt gekocht van bio waar ik later door evan van bio op aangesproken werd 8 jaar later Hij herinderde zich dat optreden nog. Was idd een groot feest. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Oh dacht dat je het omgekeerd bedoelde ik bedoel BIO was heel groot begin jaren 90! Ik wet nog dat urban discipline uitkwam! he heb je ijn mailtje nog gehad over de circle jerks??? Aris waar woon je ook alweer precies, in princuipe mag je natuurlijk meerijden! |
|
ARIS ik lijk marilyn manson wel op die foto die je me net stuurt! |
|
quote: Daarom heb ik hem ook maar gemaild en niet online gezet Ridderkerk is the place to be I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ehhh, ligt dat op de route, we komen uit delft dan via de ring A20 ----> A16 richting dordrecht breda ----> afslag Gorinchem / Nijmegen daarvoor is Ridderkerk toch ?? We moeten effe op een bekend punt afspreken! Oh je mag die foto best online ztten ik schaam me nergens voor HAHAHAHAH |
|
quote: hmmm, dan heb je duidelijk de McDonalds toilet foto nog niet gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
TANKARD NIEUWS: At the moment we work very hard for the songwriting of our next album "Beast of Bourbon". I will be released in March 2004 on AFM Records. First songtitles are: Fistful of Love Under friendly Fire Genetic Overkill Die with a beer in your hand Alien Revenge (Alien part 2) Some other great titles will come very soon..... We will keep you informed! Thrash till death!! Cheers Gerre HEEEEEEERSCH!!! |
|
Ben niet erg bekend met de band, heb de CD Disco Destroyer en die bevalt me wel, misschien maar eens op de uitkijk gaan liggen voor andere cd's. |
|
hmmm als je disco destruer goed vind moet je zekerw at van je gading kunnen vinden in de back catalogue van TANKARD, het is bepaald niet hun beste album! |
|
quote: Om te beginnen zou ik je B-Day van vorig jaar aanbevelen! |
|
Mooi, effe wat 2ehandswinkels gaan checken, bedankt voor de tip. |
|
Yup da's de laatste en zeker niet de slechste! Nu moet ik zeggen dat sommige van de oudere Tankard CD's die je vroeger regelmatig zag liggen nu toch wat moeilijker te krijgen zijn, bijvoorbeeld chemical invasion en alien zie je niet veel meer, de best of hair of the dog ook niet! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |