|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Gave pics! |
|
quote: euj heb ik met jou in de pit gerost? |
|
quote: Dat zou prima kunnen ja Pfff, ik dacht dat mijn conditie wel beter was geworden sinds mn laatste concert, maar ik was weer helemaal gebroken in de pit. Maar ik had het bier weer goed zitten (en ik wilde het nog wel rustig aan doen) en ik zit onder de blauwe plekken. Werd zelfs op een gegeven moment op de grond backstage wakker (hoe de hell ben ik daar terecht gekomen??) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
eej hein was jij die gast toevallig die met mij hand in hand stond te headbangen? verder is het een wonder dat ik al wakker ben. Eej arjan kom ff online ofzo met msn vertel ff hoe het was toen ik weg was? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zou ook prima kunnen, ik bang vaak arm in arm met mensen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
had ik jou op de foto genomen? geloof het wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hoe moet ik dat weten? Ik wist niet eens meer wat ik zelf had gefotografeerd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wargh.. brakheid alom.. tankard moet vaker komen! |
|
LOL ja mijn rolletje was ook snel vol,voor mij is het ook een afwachten wie/wat erop komt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die van mij ontwikkel ik over een halfjaar ofzo |
|
ga 10 januari denk ik wel weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: count me in |
|
http://www.xs4all.nl/~moorlag/Images/Enforcer/enforcer%20goes%20tankard%20011202/ Hier staan de meeste van mn foto's, wellicht staan jullie er ook wel op (geen flauw idee hoe jullie er uit zien.....) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dit is orion ik sta er nergens op, en ik ben nog wel tig keer op t podium geweest [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 02-12-2002 12:43] |
|
Waarom staat mijn kutkop er weer op ik zou mijn foto's snel ff laten ontwikkelen. Staat iedereen denk ik wel een paar X op Hein staat er ook wel 4 a 5X op hehe of hij helder was en Metaal jij staat er ook wel op toen je op het podium stond verder die gast met die "dreds" stata er ook wel een paar X op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mijn krullenkop komt ook eens voor de camera. ps dunne hein ben jij soms chris "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou Orion, ik heb nog twee foto's gevonden waar een kutkop op staat Als je wilt bewaren moet je ze maar snel opslaan want die wis ik binnenkort weer van mn webspace. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee, in real life heet ik Aris I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ze hebben wel een leuke naam Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die gast achter mij met krullen is arrebar heb je daar nog foto's van? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb nog een foto gevonden van Arrebar naast Gerre I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: zit je soms ook in enforcer, vanwege die link "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |