|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
DAMN ik wil die gasten binnenkort toch wel een keertje zien hoor |
|
Jeej!! ik ga morgen al naar Tankard [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 28-11-2002 19:23] |
|
Ik ga in Geleen en Arnhem kijken en want dat hoort nu eenmaal bij Tankard. TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hahaha zo kennen we je weer Hub |
|
quote: He Cummie,ga je dan mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wanneer is het ? |
|
10 januari in Arnhem.vieren we daar mijn verjaardag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik nodig mijzelf uit op jouw verjaardag, Hub Bonnie wil ook Tankard ziennen |
|
ik vind en vond er nix an, sorry. Oud Vuil. |
|
Blasphemer! Blasphemer!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zeer goed plan Hub Bonnie en Cummie komen wel denk dat Si ook wel wil |
|
quote: precies |
|
aj, verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-11-2002 1:26] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Zie onderstaande foto's van een concert in Italie 2 maanden geleden www.tankard.org |
|
quote: Je weet dat er op mijn verjaardag niemand nuchter naar huis gaat haha.We laten ons eens lekker vollopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb daarnet The Morning After gekocht, op lp, heersch. ik heb zin in zondag!!! ps ik ga dan mijn lp natuurlijk laten signieren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: zeg jij maar hoe je da wil doen, heerschap arrebar |
|
ehms, als we gewoon ergens afspreken, in het 013 of op het station ofzo, ik zie orion om 3 uur op het station als alles meezit, ik ben zelf nooit in het 013 geweest dus ik heb geen idee waar we eventueel kunnen afspreken ps daan, mijn msn werkt effe niet [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 29-11-2002 18:17] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Moet je hem wel alleen door frank en gerre laten signeren, die andere dudes hebben er niet op gespeeld. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb zo'n biervat die neem ik mischien mee en laat ik signeren. en ik neem fototoestel mee dus iedereen is de lul [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-11-2002 18:34] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dan zie je mij daar ook angezien ik met orion ben /.. |
|
quote: jips, en b day wil ik hopelijk door de hele band gesignieert krijgen. dat gaat ook wel lukken hoop ik. maargoed lps zijn al heerschend, dus met handtekeningen is die helemaal cool "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik zie orion dan ook, dus dan zien wij elkaar al, hoelaat en waar zie jij orion eigenlijk? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik heb ook mijn fototoestel bij me dus iedereen is 2 keer de lul en ik neem wat blikjes bier mee, mijn mammie betallde ze, ik ga morgen nog naar de albert hein voor de bierbommetjes "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |