|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee, de gasten waarmee ik naar tankard was vormen samen Enforcer *edit* de link naar de enforcersite is http://www.enforcermetal.tk/ (ff reclame maken hoor) *edit* [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 02-12-2002 15:45] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
gewoon nix van mij he nouja eigenlijk ben ik daar wel blij mee [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 02-12-2002 15:37] |
|
quote: w8 maar op mijn foto's Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: aha chris zat terug bij ons in de trein, aleen hij was zo slim om ons de link zonder dat metal erachter te geven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, Chris was eerder weggegaan (moest vandaag werken) en heeft zo gemist hoe de rest van Enforcer de locale Mc Donalds heeft afgebroken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tankard was prachtiiiiiig!!!!!! Shit man, wat een live-band! heerschende sfeer! Woehoe!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: lol, moeten ze maar niet van die flutburgers maken, trouwens heb je de green lizard posters vlakbij het station van tilburg gezien, ze hebben ineens allemaal snorretjes "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
welke zm-ers waren er nou eigenlijk allemaal hein heb ik gezien filth(nogiets)tenminste bjorn zei dat. en verder ja arrebar en zwaarmetaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: filthgrinderr |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
het was ook wel een heel vet optreden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
welke zm-er is dit (volgens mij word ik maar fotograaf ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe |
|
Voor de rest geen genante of belastende foto's?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb nog steeds foto's maar vergeet ze steeds te posten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik wil FOOOUUUUUTTTTEEEE FOOOOTOOOOOOOS!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
foto's waar ik opsta zijn altijd fout Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Haha,jij ook al Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: samen es op de foto is hij dubbel fout Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zondag bij X-mass? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is goed!! hou ik je aan Heb jij camera? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oh my god.... is de wereld hier wel klaar voor?????? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee,maar vraag wel of Heuy zijn camera meeneemt,hehe.Meest foute foto van 2002 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hein, als jou kop er maar niet opkomt dan gaat het nog net [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-12-2002 23:19] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |