|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: verstandig ik weet neit waarom ik ga ik ga alleen voor exodus en dat thrashcore bandje lijkt me wel aardig de rest fucked me niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
11 januari Tankard in Geleen Kunnen we dat meteen bombarderen tot HammerFall pre-party |
|
Frank van tankard. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
11 januari in Geleen,dan ben ik er ook bij net zoals de 10de in Arnhem Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Den 11e januari ga ik ze ook bekijken in de Boerderij te Geleen. Een lijstje dan maar? Geleen: -Heiden -Hub de Gallier Arnheim: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vrees dat soepkeoltoer en ik maar weer in arnheim moeten zuipen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik vrees hetzelfde.. Ik, Wil Schuurman |
|
Tankard ruled! CHEMICAL INVASION!!!!! " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ik heb hier Stone Cold Sober liggen heerlijke muziek. |
|
ik geloof dat ik hier een morning after heb I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nog mensen naar tankard de 25ste? ik wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmmm wie weet in Tilburg kikten ze behoorlijk ass! |
|
Ja kom net op tijd, ik moe nog tanken vandaag. |
|
nogmaals nog mensen zaterdag naar tankard te bergum ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Foto's van tankard afgelopen zaterdg 24 mei Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gafe nieuwe shirts hebben ze I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: vind de: Need Money .. For Beer ook erg gaaf (heb ik zelf ook gekocht toen ze in Arnhem waren) |
|
Fuck COOL waren er nog wat mensen aanwezig?? In de Baroeg was het toen erg rustig iets van 75 man. Maar in Tilburg was het volle bak denk 250-350 man. Erg gave band! |
|
quote: natuurlijk heb i kzo'n shirt gekocht emt achterop Drinking is our business Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uuh ik geloof iets van 10 a 20 i khad al wat op het zou meer of minder kunne zijn geweest veel zou het niet schelen. p.s omdat er zo weinig mensen waren was het feest er echt niet minder om p.s ik was e rook in tilburg bij 1 dec was dat geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 26-05-2003 19:56] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Fuck COOL waren er nog wat mensen aanwezig?? In de Baroeg was het toen erg rustig iets van 75 man. Maar in Tilburg was het volle bak denk 250-350 man. Erg gave band! |
|
dubbel post enforcer? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Excuus! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |