|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:tuurlijk is het gaaf want jij bent er maar nee, het zal em niet worden...en hey, ik ben vaak genoeg in baroeg te vinden hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah, heet dat tegenwoordig al zo. |
|
Weet iemand op welke dag Peste Noire speelt? Wil je muilperen? |
|
quote: Stond op de myspace, maar was verdwenen de link even gevolgd en zo in de photobucket van Grafdelver terecht gekomen en de flyer er uit geplukt. Staat nu ook weer op de myspace: http://www.myspace.com/sathanas_in_gloriam_prod Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
celestia! dit keer weer met latex jurk en handtasjes? Je moeder. |
|
quote: Je bent zeker niet bekend met de muziek, nummer 6 van de eerste cd: Retour de flamme (Hooligan Black Metal) Vandaar dus |
|
Combi-ticket gekocht. Werkt wel ideaal dat Paylogic gebeuren. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: zaterdag Nehëmah (FR) Celestial Bloodshed (NO) Paria (DE) Bloodoline (ES) Caïnan Dawn (FR) Gheestenland (NL zondag Inquisition (US) Peste Noire (FR) Celestia (FR black) Stillhet (NO) Aptorian Demon (NO) staat op baroeg.nl dus ik neem aan zondag |
|
Heersch Inquisition en KPN op zondag. (Zaterdag kan ik niet aanwezig zijn) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Als Celestial Bloodshed nou even Stillhet vervangt kan de zaterdag komen te vervallen Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik begin een hekel aan jou te krijgen.. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Ah ok, bedankt! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-09-2008 15:26] Je moeder. |
|
quote: Volgens mij staan er meer bands op de flyer, dan hier word beschreven |
|
Kom misschien ook Is ver weg... Bla |
|
quote: Funeral Goat staat op de flyer, maar nog niet in het overzicht. Verder kloppen de flyer en het overzicht gewoon. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ben zeker wel bekend met de muziek, maar was me nooit opgevallen dat dat erachter stond. |
|
Is het al bekend hoe laat Peste Noire en Inquisition ongeveer spelen? dan weet ik namelijk of het zin heeft om te komen... |
|
Aanwezig op zondag. |
|
Ook maar ff kaartje gehaald voor zondag. |
|
Aanwezig op zondag. |
|
misschien aanwezig dus lol Fuck the world and fuck you |
|
Sinds waneer heb jij geld en hou je van bm? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |