|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
behalve CB dus niets gemist.... dat dacht ik al! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gelukkig verschillen smaken. Inquisition was gister toch echt DE band weer voor mij, samen met Celestial Bloodshed. Stillhet was wel aardig, Aptorian Demon vond ik ook wel OK, maar veel te kort. Leken er ook totaal geen zin in te hebben. Later hoorde ik idd iets over koppijn ofzo. Funeral Goat, tja, als je er van houdt was het volgens mij best OK, maar voor mij echt verschrikkelijk saai. Ook jammer van de cliché VON cover weer. Toch beetje voorspelbaar. Celestia, ik had geen idee hoe de line-up was momenteel, aangezien ik met ze heb getourd met Taake en Horna ergens in 2001 ofzo, dus mooie tijd terug alweer. De gay-look van toen hebben ze in ieder geval wel achterwege gelaten, maar kan er geen fan van worden, dus was mooi etenstijd. Na belachelijk lang in de rij te staan zonder überhaupt nog te hebben besteld, zijn we naar de concurrent verderop gegaan, die overduidelijk WEL inspeelden op de drukte en ook personeel genoeg aan het werk hadden in tegenstelling tot die Chinezen die er met zijn 2en stonden. Een vriendin van me had wel besteld maar had haar geld terug gevraagd omdat het zo bizar lang duurde. Owja... en zaterdag speelden er ook nog bands. Gheestenland was gaaf en wist het publiek zelfs al aardig goed mee te krijgen. Daarna kwamen wat bands die ik niets aan vond, dus ben maar verder gaan zuipen, en hoe... Kan me nog herinneren dat ik even bij Paria vooraan stond en daarna is alles redelijk een zwart gat... Schijn wel bij Nehëmah hebben staan te heerschen, maar dat moest ik van derden horen. Dat was dus het enige min-puntje van mijn festivaldag. Goed, misschien de volgende keer maar even NIET vergeten te eten, hoewel de ervaring van de zondag in de snackbar dan ook weer minder was. Al met al prima vermaakt, boel bekenden gesproken en gezien en nu maar weer verder uitbrakken! |
|
quote: Het is dan alleen wel de vraag in hoeverre je de 'recensies' hier serieus moet nemen. Volgens mij heeft Hexegot stront in zijn oren gehad of snapt hij werkelijk niks van black metal. Of beiden! De organisatie van Sathanas kijkt terug op een geslaagd festival, met als muzikale hoogtepunten (in volgorde van spelen) Gheestenland, Hiems, Nehemah, Funeral Goat, Stillhet, Celestial Bloodshed en Inquisition. |
|
Yeahh het was zo gaaf. Ik was vooral blij eindelijk nehemah gezien te hebbben. Bovendien vond ik Inquisision en Gheestenland ook errug prettig ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: het gezelschap op msn was dit weekend wat minder spectaculair. Zomaar naar een concert gaan, sjeeezus hey! Bruce Banner |
|
quote: Ghaystenland gaaf noemen en the devils blood als gothic meuk bestempelen? |
|
Het verbaast toch een aantal mensen niet te spreken was over Inquisition. Ik was er niet bij, maar heb ze best vaak gezien en het is altijd extreem spectaculair. Niet zozeer qua performance, maar wel wat betreft die ENORME bak herrie die uit twéé mannen komt. Echt een van de beste BM-bands ooit, op cd en live. |
|
Inquisition was op alle fronten geweldig, had ook niet anders verwacht. Alleen de vocals hadden wat harder gekund. Verder waren Nehëmah, Celestial Bloodshed, Gheestenland en Hiems wel top. Celestia had ik veeeel meer van verwacht, net als Stillhet...al met al wel genoten, volgend jaar weer. |
|
quote: Hee vriend, als jij de (negatieve) mening van één persoon meteen wilt afdoen als onkunde of het hebben van fecaliën in de gehoorgang moet jij dat weten, maar leer er anders gewoon mee te leven dat je niet alleen maar kenners in je publiek kunt hebben. Het valt me in dat geval trouwens wel op dat jij twee van de drie bands die ik zondag tegen vond vallen ook niet in jouw lijstje van hoogtepunten hebt staan. |
|
quote: Ga lekker ergens anders Thijs Römeren zeg. Black Metal ervaar je per persoon anders. De een is gecharmeerd van Master's Hammer, die in draculapakjes rondliepen, de ander(e gek) is gek op botulistum.. |
|
quote: die moeten wel geestesziek zijn! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Inderdaad. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Haha. Demootje weleens gehoord? 't Schijnt dat ze er sindsdien stukken op vooruit zijn gegaan, maar die demo was zo ontzettend jammer dat ik er eigenlijk al bij voorbaat geen zin meer in heb. |
|
the devils blood zuigt aars. en ja, ik heb ze live gezien, ik weet dus waarover ik t heb . maar goed dat hele black metal is toch me ding niet. was wel geinig om die shit te zien dat dan weer wel. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-10-2008 18:47] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha. |
|
quote: Zeg je nu ook al zo'n 3 jaar. |
|
quote: met die demo in het achterhoofd stond ik ook hevig verbaasd op occultfest. er lijkt warempel een band toegevoegd die kan spelen. jammer dat ze nu weer een ander spectrum van kut aan het verkennen zijn Je moeder. |
|
quote:en jij zeikt al vanaf je eerste post hier op zm, dus wat dan nog ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nu is The Devil's Blood uiteraard geen black metal, maar meneer zal het wel weer beter weten, uiteraard. :') |
|
quote:ik WEET dat ja...maar dan mag ik het toch wel ruk vinden, of niet ? schavuit? Fuck the world and fuck you |
|
Kevin.. kijk toch eens.. Bloed... Motorjack.. Funeral Mist.. Gothicjurk.. Gitaren.. BLACK METAL! [/mental's redenering] [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-10-2008 19:36] |
|
ja man, echt, jij kent me, he. niet dus. Fuck the world and fuck you |
|
Hardcore.. malt-bier.. MENTAL! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-10-2008 19:38] |
|
quote: Van mij wel, alleen klopt je post dan voor geen meter meer, aangezien je The Devil's Blood in je post omschrijft als reden om black metal klote te vinden. quote: En nog bloed op z'n gezicht ook, het lijkt Watain wel.. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |