|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee.maar ik ben wel aanwezig dus. Fuck the world and fuck you |
|
jammie! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Tijdschema ??? |
|
Hiems is vervanger van Peste Noire en Peste Noire zou op zondag spelen... Vaag dat Hiems nu op zaterdag speelt dan. |
|
dat hoop ik toch niet, want dan speelt Celestial Bloodshed op zondag... |
|
Ja dat is ook zo, baas. Is er al een speelschema? |
|
quote: Twee of drie berichten terug bij de flyer: De line-up ziet er nu als volgt uit: Za. 4-10 Nehemah Hiems Paria Bloodoline Caïnan Dawn Gheestenland Zo. 5-10 Inquisition Celestial Bloodshed Celestia Stillhet Aptorian Demon Funeral Goat Op Zondag dus. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Niet meer aanwezig.. ik haak af aangezien CB nu plotseling op zondag speelt en ik zondag al naar een ander concert ga... De line-up voor zaterdag niet zo boeiend (op nehemah na dan) om naar rotterdam te komen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik vind de line-up ook niet helemaal in mijn straatje, wordt hem niet. |
|
quote: Hier wordt aan gewerkt |
|
Zaterdag 4.10.2008 Nehemah: 22:50 - 0:00 Hiems: 21:20 - 22:20 Paria: 20:10 - 21:00 Bloodoline: 19:00 - 19:50 Caïnan Dawn: 18:00 - 18:40 Gheestenland: 17:00 - 17:40 Preludium: 16:50 - 17:00 Zaal open: 16:00 Zondag 5.10.2008 Inquisition: 20:20 - 21:30 Celestial Bloodshed: 19:20 - 20:00 Celestia: 18:00 - 19:00 Stillhet: 17:00 - 17:40 Aptorian Demon: 16:00 - 16:40 Funeral Goat: 15:00 - 15:40 Zaal open: 14:00 [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 01-10-2008 12:17] |
|
Morgen dus! |
|
Funeral Goat als opener op zondag, en geen Peste Noire meer... Dat wordt rond half vier binnenkomen en na Celestia weer naar huis. Best verneukt. |
|
Beetje duur ook, voor zoveel kut bands. Maarja, ik ben dan ook een pessimist. |
|
Mja die prijs snap ik ook niet helemaal. Normaal zou een euro of 8 redelijk zijn voor een line-up als dit. Maargoed ik zal wel weer zeiken ofzo |
|
Bloodoline is best ok hoor... op plaat signature |
|
Ik vind Bloodoline zo'n kutnaam, want ik lees steeds 'Bloodline' en dan denk ik 'ha, gaaf!'. |
|
ja das waar, dan zie ik weer weerwolven weerschijnen weeral signature |
|
Wordt tijd dat de nieuwe Bloodline eens uitkomt.. net als de Werewolf Training LP, trouwens. |
|
zeker weten prima plaat signature |
|
er zijn toch nog wel gewoon kaarten aan de deur verkrijgbaar? dat online gedoe kan maar tot 12 uur, daar ben ik te laat voor |
|
Er zijn nog kaarten aan de deur te krijgen, het is wel verstandig om dan op tijd voor de deur te staan! |
|
Tot vanavond! En breek hotel Benelux niet af Gheestenland want wij zijn jullie buren! Bla |
|
Gheestenland verraste me, erg leuk optreden dus ga zo door! Caïnan Dawn klonk wel aardig, maar deed me niet heel veel. Bloodoline klonk nogal beroerd en heb dan ook een groot deel van het optreden gemist. Paria wist me daarna helaas ook niet echt te boeien. Gelukkig daarna een erg sterk optreden van Hiems. Wat mij betreft het optreden van de dag! Nehëmah klonk ook leuk, al was het geluid niet optimaal. Niet helemaal afgekeken, vanwege brakheid van mijzelf en dus afgetaaid. Dadelijk eens kijken wat het vandaag wordt. Oh ja en het was begin van de dag gisteren zo waar focking koud in de Baroeg! Werd iets later iets minder, maar heb het daar nog niet eerder zo koud meegemaakt. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |