|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, fijn black metal verantwoord dus! |
|
alleen vandaag ja klopt heheben wel benieuwd. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat dan weer wel! Zou het dan opzettelijk zijn gedaan? Zie ze er wel voor aan eigenlijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Kolere, wat een tegenvallende middag. Funeral Goat: bewust gemist, vind er geen reet aan. Aptorian Demon: leuke nummers, redelijk spel, matig geluid, maar slappe podiumpresentatie. Raar ook dat ze er al een kwartier voor tijd mee ophielden. Had meer verwacht van een band met twee ex-Keep Of Kalessin-leden. Vond de zanger nogal 'spaced out' overkomen trouwens. Stillhet: had ik weinig van verwacht, maar vond het best goed. Beetje combinatie van het massieve van Satyricon, de duistere sfeer van De Mysteriis Dom Sathanas en een vleugje Dissection (meer qua sfeer dan qua noten), maar dan een beetje anders... Heb me hoe dan ook prima vermaakt. Celestia: Beschamend. Al bij het derde nummer begon ik déja vu's te krijgen ('hee, die riff heb ik al eerder in dit optreden gehoord...'). Bovendien een belabberde gitarist die zelfs de simpelste melodie nog niet fatsoenlijk kon spelen, een onritmische zanger en een bespottelijke podiumpresentatie. Het mooiste vond ik de weglopende Franse fans die zoiets riepen als 'fuck Celestia, wij willen Peste Noir'. Celestial Bloodshed: klonk net als op CD: hard, agressief en 'evil', maar uiteindelijk verdomd saai. Gare presentatie ook. Inquisition: bewust gemist, om zelfde reden als Funeral Goat. |
|
inquisition kut? dat hoor ik niet vaak Je moeder. |
|
Ik zei niet dat het kut is, ik zei dat ik er geen reet aan vind. Dat is iets anders. |
|
quote:hehe dat vond ik dus serieus de vetste band van vandaag. en ik ben totaal geen bm fan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: mwa, same shit Je moeder. |
|
Ach, ik heb in ieder geval nog een paar leuke ceedeetjes mee kunnen nemen, dus het was geen geheel nutteloze middag. Oh ja, mental ook nog gespot. Kon het ZM-karakter ff niet meer combineren met de kop. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-10-2008 22:30] |
|
quote:en wie was u dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kort blond haar, bril, afwezige gelaatsuitdrukking, Dark Fortress-shirt |
|
quote:hehe volgens mij wel eens voorbij zien komen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Naais. Ik heb eigenlijk nog van niemand gehoord in hoeverre mijn 'recensie' hierboven strookt met zijn of haar eigen bevindingen... |
|
eerste band gemist, en celestial bloodshed vond ik zelf ook behoorlijk gaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote:zeg dan volgende keer wat, man en ehh, zm karakter ? ik ben altijd dezelfde hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb ik ook niet gedaan en vandaag heb ik je wel gezien. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ook gezien. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:govder. zeg dan ook eens wat! ik bijt verdomme niet! Fuck the world and fuck you |
|
JuronymouS, de gladde gluurder. |
|
Funeral Goat wel aardig. Aptorian Demon wel ok, jammer dat ze na 3 nummers stoppen, omdat de zanger hoofdpijn zou hebben... Al leek het er verdomd veel op dat die zanger niet veel later bij Celestial Bloodshed de bas hanteerde. Celestial Blodshed had er trouwens ook duidelijk geen zin in en ze stopten dan ook veel eerder dan volgens schema. Jammer, want ik vond het erg goed. Celestia klonk aardig, maar ging vervelen en de podiumpresentatie was nogal triest. Stillhet vond ik redelijk. Vond het geluid vooral in het begin nogal onsamenhangend en af toe leek het niet te kloppen. Inquisition was erg prettig, jammer dat het geluid vooral in het begin zo beroerd was. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: ZO zie je er anders wel uit! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: That's me! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:no way man. Fuck the world and fuck you |
|
Inquisition - Redelijk Celestial Bloodshed - Zeer gaaf Celestia - Kut Stillhet - Redelijk Aptorian Demon - Kut Funeral Goat - Gaaf Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |