![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
en weer fout...zelfs geen maltbier. en the devils blood is slechte metal. dus. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja maar.. haphaphap ![]() |
|
quote: Wat heeft the devils blood hier nou weer mee te maken? ![]() ![]() Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien. ![]() |
|
Alleen Celestial Bloodshed en Inquisition gezien, maar ik vermaakte me toch wel hahaha samen met heer pinda, da wausmasters in da house ![]() ![]() |
|
[quote]Op 8 oktober 2008 0:24 schreef Ancient Times het volgende: Wat heeft the devils blood hier nou weer mee te maken? ![]() ![]() Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien. [/quote laat ,maar. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:21] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:22] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:nee, je leest verkeerd. maar goed, ik blijf vanaf nu wel weg uit dit soort topics hoor.ik was het alleen eens met iemand die TDB ook kut vond. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:28] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
jammer van die sneue fotoshop crap van metalshotts op de foto's! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Bla ![]() |
|
![]() Wtf? ![]() |
|
quote: Gehe vergeef me voor het hebben van een leven ![]() Ik spreek je snel weer op msn ![]() ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |