|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
en weer fout...zelfs geen maltbier. en the devils blood is slechte metal. dus. Fuck the world and fuck you |
|
Ja maar.. haphaphap |
|
quote: Wat heeft the devils blood hier nou weer mee te maken? Ik zal wel weer wat missen. Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien. |
|
Alleen Celestial Bloodshed en Inquisition gezien, maar ik vermaakte me toch wel hahaha samen met heer pinda, da wausmasters in da house |
|
[quote]Op 8 oktober 2008 0:24 schreef Ancient Times het volgende: Wat heeft the devils blood hier nou weer mee te maken? Ik zal wel weer wat missen. Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien. [/quote laat ,maar. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:21] Fuck the world and fuck you |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:22] Fuck the world and fuck you |
|
quote:nee, je leest verkeerd. maar goed, ik blijf vanaf nu wel weg uit dit soort topics hoor.ik was het alleen eens met iemand die TDB ook kut vond. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:28] Fuck the world and fuck you |
|
jammer van die sneue fotoshop crap van metalshotts op de foto's! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Bla |
|
Wtf? |
|
quote: Gehe vergeef me voor het hebben van een leven Ik spreek je snel weer op msn Bier, Metal en Bloemetjes! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |