IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sathanas In Gloriam, 4+5 oktober oa: Nehëmah Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2008 19:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

en weer fout...zelfs geen maltbier. en the devils blood is slechte metal. dus.

Fuck the world and fuck you

R.
Usericon van R.
Posted 07-10-2008 19:43 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ja maar.. haphaphap

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2008 19:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2008 19:43 schreef R. het volgende:
Ja maar.. haphaphap
ooook, ja. heel erg, maar zo ben ik als ik nog geen voer heb gezien.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 08-10-2008 0:24 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2008 18:47 schreef mental het volgende:
the devils blood zuigt aars. en ja, ik heb ze live gezien, ik weet dus waarover ik t heb . maar goed dat hele black metal is toch me ding niet. was wel geinig om die shit te zien dat dan weer wel.

Wat heeft the devils blood hier nou weer mee te maken? Ik zal wel weer wat missen.

Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2008 0:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Alleen Celestial Bloodshed en Inquisition gezien, maar ik vermaakte me toch wel hahaha samen met heer pinda, da wausmasters in da house

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 7:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

[quote]Op 8 oktober 2008 0:24 schreef Ancient Times het volgende:
Wat heeft the devils blood hier nou weer mee te maken? Ik zal wel weer wat missen.

Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien. [/quote laat ,maar.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:21]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 7:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 0:24 schreef Ancient Times het volgende:

Verder heb ik me prima vermaakt met als hoogtepunten Celestial Bloodshed en Inquisition. Funeral goat was ook aardig, maar verder konden die andere bands me niet zo boeien.
.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:22]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 7:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2008 19:39 schreef nuclearwarfare het volgende:
Van mij wel, alleen klopt je post dan voor geen meter meer, aangezien je The Devil's Blood in je post omschrijft als reden om black metal klote te vinden.

En nog bloed op z'n gezicht ook, het lijkt Watain wel..
nee, je leest verkeerd. maar goed, ik blijf vanaf nu wel weg uit dit soort topics hoor.ik was het alleen eens met iemand die TDB ook kut vond.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 08-10-2008 7:28]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-10-2008 9:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

jammer van die sneue fotoshop crap van metalshotts op de foto's!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 08-10-2008 13:01 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Nou, ik zal me de volgende keer wat inhouden dan!

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Bla

R.
Usericon van R.
Posted 08-10-2008 13:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wtf?

MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 12-10-2008 18:55 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 6 oktober 2008 20:51 schreef Lainedil het volgende:
het gezelschap op msn was dit weekend wat minder spectaculair. Zomaar naar een concert gaan, sjeeezus hey!

Gehe vergeef me voor het hebben van een leven
Ik spreek je snel weer op msn

Bier, Metal en Bloemetjes!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com