|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien hou ik van bepaalde personen die dan aanwezig zijn en hou ik van gezelligheid ? Fuck the world and fuck you |
|
Ik ga lekker barren die dag ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:godver ik ben de posercrusher lol, ik ga posers crushen die dag! Fuck the world and fuck you |
|
Moet helaas afzeggen voor dit festival...had Aptorian Demon en Stillhet graag gezien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even zien wanneer ik er heen ga, waarschijnlijk op zaterdag ivm een normale schooldag op maandag. |
|
Denk dat ik maar een combiticket haal, hoop ik dat ik zondag ook in ieder geval Peste Noire en of Inquisition mee kan pikken. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-09-2008 18:16] |
|
Peste Noire heeft gecancelled |
|
Godverdomme |
|
Nou Raymond, Inquisition en Celestial Bloodshed heb je al gezien, dus dat wordt weer weekendje Bangbros kijken Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ja de hele dag met de leuning in den hand Nouja ik ga wel even kijken zondag, na het voetbal En hopelijk komt er nog een puike vervanger. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-09-2008 0:32] |
|
quote: Peste Noire cancelled their participation at the "Sathanas in Gloriam II" festival. The concert will be filmed and the organisators gave themselves the eternal right to use the recording of the concert to do whatever they want (a video or a live album) and Peste Noire don't accept it. (source : De Profundis studio) |
|
Valt toch wel een regeling te treffen? |
|
Dan filmen ze toch een ander concert. |
|
quote: Dat zijn we aan het proberen ja. Wordt vervolgd. |
|
Zie net dat Celestia (Fr) komt, weet iemand of Malefic ook live meespeelt? |
|
Ik heb Celestia een keer gezien in de Metropool en dat leek op een soort homo-erotische fetish show. Erg smerig. Vooral kansloos omdat ik Celestia op CD/LP wel erg gaaf vind Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Was dat niet die keer dat wij hand in hand stonden met onze roze Gucci tasjes? |
|
Die?? Of die?? Anyway, wij zijn er beide dagen bij. Zinnin! Bla |
|
Meestal wordt er wel gezorgt voor een back up, als er een band gecancelled heeft. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: CenkOr.... Hier kwam ik verdomme voor! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:jank jong. Fuck the world and fuck you |
|
quote: met camera? |
|
Komt er nog ergens een tijdschema ivm plannen van slaapplek/terugreis? |
|
quote: Yep, met paparazzi lens zelfs Willen jullie allemaal evil poseren please? Bla |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |