|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Warning: Offset -50 is invalid for MySQL result index 3 in /home/zwaremetalen/html/comp/db.inc.php on line 111 |
|
Die "kunstenaar" in de band zweert nog altijd bij Apple... [edit] PS. band is in dit geval Mytholic [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-08-2002 2:58] |
|
quote: |
|
Like Hell. Nooit, maar dan ook nooit komt er bij mij in huis nog zo'n smerige grijze windoos. Louter prettig vormgegeven kasten met ultrasnelle specificaties !!!! Apple rules ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
mijn broer heeft een PowerMac Apple met Linux ik vind het zwaar cool, hoewel ik wel nooit met linux overweg zal kunnen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
G4 nog wel. kom ik met mijn iMac 400 DV... kheb binnenkort wel die cd speler van apple. kzal dr een foto van posten alsk em heb. He man nice shot! |
|
Linux is ook niet aan mij besteed. Ik draai gewoon lekker OS X en dat bevalt uisteekbaar. Vastlopers zijn op één hand te tellen na iets van anderhalf jaar. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Heb je een graphite ??? Die had ik ook totdat ik deze G4 kon kopen. Geef toe, je wil toch nooit meer anders ??? Welke cd speler bedoel je precies ? Vergeef me mijn enthousiasme, maar ik kick nou eenmaal op Apple You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Tja, OS X is Unix. Ik zou zo'n Apple ook wel zien zitten voor grafische applicaties, maar ik ben veel te hard tevreden met Linux om zomaar over te schakelen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Linux user ? Respect ! Ik ben een vriend van iedereen die geen microsoft draait Voor grafische applicaties heb ik hem ook. Kan niks beters aanraden. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Tegenwoordig elke ochtend een appeltje bij het ontbijt en eentje rond 16.00 uur... Koop ik op de markt op zaterdags If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Wat een vage, misleidende topictitel weer Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Okay...daar gaan we weer....mogen jullie mij maar eens uitleggen wat er mis is met microsoft.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Okay okay, Er is niks 'mis' met Microsoft alleen werk ik al jaren met Apple en PC en mijn voorkeur ging steeds meer richting Apple. Nog steeds omdat ze gewoon sneller zijn (bewezen) en omdat ik die grijze bakken zo afzichtelijk vind. En dat heeft weer niks met Microsoft te maken. Ik vind Windows een onoverzichtelijke brei van dingen waarvan ik niet weet of ik het weg kan gooien of moet laten staan. Gewoon niet prettig... Er zijn er ook genoeg die de Mac verachten, maar aangezien dit topic over Apple ging...... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik ken niet beter dan windows , dus ik kan niet oordelen |
|
Nee kheb de gifgroene. twas al een hele verbetering vergeleken met de ouwe performa 630 die ik had... maar voor photoshoppen, flash en internet ist meer dan genoeg. apple heeft in samenwerking met philips een cd speler gemaakt. de apple power cd. tis een klijn zwart dingetje die je op je stereo en tv (voor photocd's soort dia voorstelling op je TV) kan aansluiten. tis een cool ontwerp en geeft nog mooi geluid ook. Apple weet wat mooi is. hier staan een paar plaatjes: http://homepage.mac.com/wtnb/powercd/powercd1.htm [Dit bericht is gewijzigd door Hippy Killer op 03-08-2002 17:11] He man nice shot! |
|
ziet ZM er nog een beetje uit op een MAC ... als er layout problemen zijn even doorgeven svp . |
|
quote: Grijze afzichtelijke bakken? Als je zelf een PC samenstelt kan je er iets heel moois van maken. Blauw, Zwart, Geel met een neon-licht, you name it. Apples sneller? Daar heb ik m'n twijfels over (heb je een bron?) Volgens mij ligt het gewoon aan het besturingssysteem. Microsoft heeft niet al te stabiel Operating Systems zou je denken; dat ligt ook helemaal aan diegene die er gebruik an maakt. Ik heb met Windows 98SE al 2,5 jaar een stabiel systeem. Linux is stabieler OK, maar dat heeft mijns inziens niets te maken met Apple. |
|
quote: ZM is uiterst Apple vriendelijk He man nice shot! |
|
Hier wat voorbeelden van case-modding met PC's: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/303332 Ik heb zelf niet zo veel met apples gewerkt dus ik kan er eigenlijk niet zo goed over oordelen, maar wat ik ZWAAR klote vind is een muis met maar 1 knop, en dan helemaal die ergonomische draak die bij de i-mac zit. Een mooi design kan heel tof zijn, maar voor mij is een PC een gebruiksvoorwerp waarbij ik functionaliteit belangrijk vind. |
|
ja dat kleine kut muisje is idd zwaar irritant. Die ze later bij de imac2 hebben geleverd was al beter. Dat was zo'n doorzichtige waarbij de hele huls van de muis de knop was. Erg grappig. Maar geef mij maar een muis met 3 knoppen en een wieltje. |
|
quote: Kan je ook met apples. http://www.applefritter.com/ het eerste wat ik voor mijn iMac kocht was een muis met scrolwiel en 2 knoppen. die hockypuck was idd zwaar kut... He man nice shot! |
|
quote: De plaatjes doen het niet! |
|
quote: probeer http://www.applefritter.com/hacks/ He man nice shot! |
|
quote: You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |