|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
easy. blood for blood op graspop, tering wat een concert. goeie tweede is terror, op koninginnedag in baroeg. verder zijn alle concerten van Backfire! en payback legendarisch te noemen. voor mij dan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die wil ik ook nog wel een keer live aanschouwen. Effe wachten tot de centen op zijn, en er een reunietour aangekondigd word. |
|
quote:ow ja en ramallah in baroeg, was ook geniaal. met paper gangster van BFB op t einde. Fuck the world and fuck you |
|
Satyricon, 2006 in Tivoli, met Keep of Kalessin. Beide bands waren echt strak live! Vond het ook grappig dat ze van het podium afgingen zonder Mother North te spelen, waardoor de hele zaal met bier ging smijten. Kan niet wachten totdat ze weer in de buurt spelen! |
|
hehe. best gaaf topic. komt er ook 1 van kutste concerten die je ooit hebt gezien ? pim ? dan kan ik er vast meer noemen. Fuck the world and fuck you |
|
och jongs veel te veel concertjes gezien.. een paar; watchtower @ headwayfest death in noorderligt (@bijgebleven: bizar, met de band er heen, helemaal te gek concert, en snachts in het ziekenhuis met onze drummer die bij dat concert overleden is) holdsworth @ lantaarn jaren terug sleepytime gorilla museum @ headwayfest (en bimhuis ook trouwens) cynic in 013 '07 1e x sun caged op progpower toen theory in practice niet door ging testament in eindhoven ([edit]ah 2003 dus, wat meneer setlist hieronder zegt) voi vod op dynamo 96 harrow in losser zelf, 16 jaar geleden ofzo (net iets te ver stagediven ftw ouch) mike keneally + metropole orkest in de melkweg vai + metropole in grunn' tribal tech in de lantaarn gambale op music&harmony, toen dat nog in r'dam was etc etc etc [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-10-2008 19:23] |
|
quote: |
|
Khanate in Rotterdam, boven la palma, hemelvaartdag 2004 If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Testament in de Effenaar in 2003. Het was het laatste optreden van de tour van Testament en het laatste metaloptreden in de oude Effenaar. Het was een bloedhete dag in augustus en de Effenaar was uitverkocht. Na een paar nummers nodigde Chuck de aanwezigen uit om samen met Testament op het podium het feest mee te vieren, het was tenslotte de afsluiting van hun tournee. Dat heeft hij geweten. Binnen een mum van tijd stond het podium vol en is ook niet meer leeggeweest. Het werd een ouderwets feest van headbangen, moshen en stagediven. Een oldschool thrash-feest. Het beeld wat me bij blijft van dit optreden is Chuck die tijdens het laatste nummer van het optreden (Disciples of the Watch) het nummer gehurkt zingt (met een big smile op zijn gezicht), naast 1 van de monitoren omdat er simpelweg niet meer plaats was op het podium. Geweldig optreden met een geweldige sfeer. |
|
quote: Heej, daar was ik ook bij, dat wat erg vet ja. Ik ga eigenlijk niet vaak naar concerten.. Mijn 1e keer Slayer, als 14 jarig mannetje, in Ahoy met Machine Head in het voorprogramma kan ik me nog wel goed herinneren, wat een indruk maakte dat zeg haha |
|
Neurosis@Roadburn 2007 |
|
Slayer,Slipknot en Mastodon, was mijn eerste concert. Primordial @ AMM Taake @ Goudvishal Het is de lichtinval ;') |
|
Sunn O))) op Dour 2007 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Cynic - Dynamo open air '94 Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Mercyful Fate - dynamo 1993 Metallica + Celtic Frost - aardschokdag 1987 Carnivore - wacken 2006 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Eej! hier heb ik laatst een opname van gehoord, klonk wel lekker Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Therion, december 2007 in Hof Ter Lo Faustian Spirit of the Earth |
|
Teveel om op te noemen maar m'n 1e vergeet ik nooit -> Metallica / Queensryche in de Groenenoordhallen in Leiden, 05/11 1988, Metallica had toen "And justice for all" uit en Queensryche "Operation Mindcrime"...was toen 15 jaar hihihi, verder heb ik er wel vele maar enkele die mij binnenvallen : - Satriani, HMH A'dam - Steve Vai + Metropool orkest in Groningen - Steve Vai met Devin Townsend in 't voorprogramma van Aerosmith, jaren 90 - Sun Caged/Zero Hour/Enchant en Liquid Tension Experiment op Barfest, San Francisco - Sun Caged/Europe/Heart/Opeth/Dio/Styx/Dream Theater op Sweden Rock 2004 - Toto op Arrow 2007 - Lemur Voice op Bospop 1996 of 1997 - Fates Warning / Dream Theater in Düsseldorf 1995 - Jeff Scot Soto in de Bosuil, paar jaar geleden. - Aerosmith op Arrow 2007-2008 - Journey op Arrow 2008 - Whitesnake in de jaren 90 - David Lee Roth in de jaren 90 - Van Halen in de jaren 90 - alle concerten van Savatage - Rush een paar jaar geleden - bijna alle van Evergrey - de oudere optredens van Pain of Salvation - Dream Evil op Elsrock 2007 - Crimson Glory en House of Lords op Aardschokdag,eind jaren 80. - Riverside / Porcupine Tree op div.concerten - Arch Enemy/Soilwork/Killswitch Engage op Graspop. - div.concerten van Nevermore - samen met Sun Caged en Seventh Wonder in Engeland - enkele van Pagans Mind, niet alle Zo zie je maar, teveel om op te noemen |
|
Ik zie er hier een boel waar ik ook bijgeweest ben Maar de absolute nummer 1 is toch wel Roger Waters tijdens het Arrow Rockfestival in 2006. Wat een magistrale show was dat |
|
Iron Maiden in Ahoy '99 Iron Maiden in Assen dit jaar en de eerste keer dat ik Haggard live zag edit: en een eervolle vermelding naar Bruce Springsteen in de Arena dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door altx op 08-10-2008 20:11] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Laatste Sauron optreden (for obvious reasons!) Darkspace in de vissekom DNS in de vissekom 2002 en 2004 (smashing the idols!) If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Mijn eerste keer Suffocation, in Lucky. Volgens mij 2006, weet het niet zeker. Opeth ook in Lucky, super! Verder Origin op Neurotic Deathfest dit jaar, ge-wel-dig! Celtic Frost op GMM '07 was ook mooi. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: sunn tijdens de tour met earth, zowel amsterdam als groningen maar die laatste in vera was echt van begin tot eind fokking geniaal Je moeder. |
|
o en morbid angel op xmas fest 2000! maar dat was ook mn eerste 'grote' concert ooit. en minder metal maar earthless in vera in april (geloof ik) van dit jaar was ook donders vet! de eerste keer dat ik inquisition zag in de goudvishal was ook bruut trouwens. tweede keer ook maar minder dat had een edit moeten zijn [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-10-2008 20:59] Je moeder. |
|
quote: er staat dan ook in het onderwerp; Gaafste concert dat je is bijgebleven |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |