|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
At The Gates, Gagarin Athene Allerlaatste show ooit en subliem. Atheist, Wacken Duidelijk lijkt me. Dissection/Watain, Metropool Hengelo Suffocation, Metropool Hengelo Allereerste concert in Europa na de korte break. 3 dagen lang high van dit concert Cynic, An Club Athene Gehele focus album live... Anathema / SUP(uration), Vera Groningen avondje hogere sferen Bolt Thrower, Vera Groningen 5 keer en telkens bewijst BT dat ze live de beste death metal band zijn Public Enemy, Gagarin Athene Meer dan 2,5 uur live spelen kan menig headliner in de metal scene nog wat van leren nog veel meer moois gezien, maar teveel om op te noemen Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Armagedda in de Baroeg was ook vet. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2009 13:04] Je moeder. |
|
quote: Bedenk met net dat dit inhoudt dat Zelthor weer eens moet langskomen. Bruce Banner |
|
Meerdere, maar meest recent: Down - Graspop 2009 Was de 3e keer, maar heb nog nooit zo staan spacen bij een concert. Leek wel of iedereen om me heen aan het trippen was Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
5 November 1988 Metallica & Queensryche Groenoordhallen in Leiden. Indrukwekkende bewegende massa in de zaal! Beide Bands nooit meer het niveau van toen zien halen En 2,5 uur nodig gehad om van de parkeerplaats te komen na afloop! |
|
tja, gek genoeg, niet Metal, maar Therapy? - Tivoli Utrecht/kleine zaal Oosterpoort, paar jaar terug. Allebei kleine zaaltjes, supersfeer en zeer gemotiveerde artiesten !! Them Crooked Vultures - Melkweg Amsterdam, paar dagen geleden. Het was gewoon echt heel goed, het was superenthousiast, het publiek was perfect.. Vind ik ook niet |
|
quote: Ik ben ook bij deze shows geweest en kan alleen maar +1 zeggen. Verder schieten deze mij te binnen: Kiss - Ahoy (was het nou 96 of 97?) Neurosis - Patronaat 2009 Neal Morse - Testimony tour En nog een karrevracht aan concerten... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Huh, wat? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In Flames, Wacken 2003 Vader, Wacken 2003 Wapenspraak en Drinkgelach, OJC Jonosh (Asten) 2003 Vader, SCUM (Katwijk) 2004 Satyricon, Wacken 2004 Corvus Corax, Wacken 2005 Vive la Fete, Koninginnenach (Den Haag) 2006 Imetallica, OJC de Roos (Deurne) 2006? Sleepytime Gorilla Museum, Bimhuis (Amsterdam) 2007 Finnish Zappa Tribute Band, Zappanale (Bad Doberan) 2008 California Girls (Beach Boys coverband), Kerstsessie Roggel 2008 Le Sacre du Printemps (door Concertgebouworkest), De Doelen (Rotterdam) 2009 Caribou, Dour 2009 Kap Bambino, Dour 2009 Dillinger Escape Plan, Dour 2009 [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 23-08-2009 11:38] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: quote: Bruce Banner |
|
Wintersun & Amon Amarth 2007 @ Bosuil. Viral load, Kronos, Krisiun, Grave, Severe torture en Vital remains @ Neurotic Death Fest 2007 Israthoum, Code, Graupel, Gehenna @ Aurora Infernalis 2008 Severe torture, Behemoth @ NDF 2009 Gorod & Vader @ Baroeg 2009 @ Party.san 2009, zie topic partysan. neoplasma malignum |
|
Of gewoon pas binnenkomen als ze al gespeeld hebben. Is mij de laatste keer in Dynamo ook prima gelukt |
|
quote: Das mij gebeurt met Inhume. Ze maakten net t laatste nummer af. neoplasma malignum |
|
quote: Ahja, haha Maar ja, dat Dong-optreden is nu al geweest Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat is voor mij toch wel Thrash of the Titans in San Francisco, 2001.(Flotsem& Jetsam, Sadus, Heathen, Death Angel, Exodus (Baloff+Souza), The Legacy, SOD, Anthrax, Forbidden evil en Vio-Lence) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Geen smoesjes, Van Duin! Bruce Banner |
|
SOD, Dynamo club Anthrax 013 Iron Maiden (tilburg, monsters of rock) Sacred Reich Dynamo Open Air Machine Head + Slayer Ahoi Iron Maiden Assen Life Of Agony Paradiso Suicidel + Rage Against the Machine Paradiso? Tech9 + Discipline Joek (geldrop) Backfire + Right Direction Nirwana (Lierop) Blood For Blood Effenaar ? Jansse Bagge Bend, feesttent Sibbe (limburg) Trockener Kecks 013 Biohazard Dynamo Open Air Sick of it all Antwerpen 1991 ergens |
|
geen idee wanneer: palatka en the end of the century party in Hoogeveen Cripple Bastards in een garage te Mol Nembrionic Hammerdeath, Consolation en Osdorp Posse (of een deel ervan) te Zwolle (ook mede vanwege toffe sfeer backstage) ROT + Under threat Soos Plock volkHEL rest vil ik nog wel aan.... |
|
Sleepytime Gorilla Museum, Bimhuis Corpus Christii + Merrimack, Goudvishal En eigenlijk nog veel meer black @ Goudvishal (altijd gaaf was dat daar) David Eugene Edwards (Woven Hand), Paradiso Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Windir - John Dee Oslo 2001 Windir - Garage Bergen 2001 Windir - Vreid's repetitie ruimte Sogndal 2008 The Gathering - Graspop 2009 Infernö - John Dee Oslo 2005 en nog wel enkele die ik vergeten ben hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: OK. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Is dat "de husikamersetting" of was dat weer wat anders? Bruce Banner |
|
quote:Hoe bedoel je? Was in ieder geval in Vreid's repetitie ruimte naast Jørn's huis. Dit optreden was ter ere van Valfar's 30ste verjaardag welke zijn ouders hebben georganiseerd en slechts een 20 tal mensen waren uitgenodigd, waaronder Heuy en ik. Geniaal was dat optreden Was trouwens met Vegard (broer van Valfar) op zang. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maiden - Dynamo 2001 Foo Fighters - HMH 2006 Dream Theater - HMH 2002 Goatwhore - Bolwerk 2007 Lamb Of God - Melkweg 2009 Pfff... nog wel meer, als het in me op komt dan update ik wel weer ff. proost How about a nice cup of shut the fuck up! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |