|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Death Angel in Tivoli dit jaar Iron Maiden op GMM 2005 |
|
2 Unlimited in 1994 of 1995 was het geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-10-2008 8:35] Het is de lichtinval ;') |
|
Pink Floyd Rotterdam 1995 Division Bell Tour. Sommige bands en concerten kunnen en zullen nooit meer worden overtroffen! ! ! Alleen als Pink Floyd nogmaals gaat touren! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Hehe, hier es op het dorpsfeest gezien. Heb toen nog een mooie lichtblauwe Hema-slip op het podium gegooid En serieus: Testament op Dynamo Open Air 87 was vet! spelfout weggehaald... |
|
My Dying Bride in Hardenberg, Down in Tilburg, Crowbar in Enschede, Mourning Beloveth & Sunn O))) in Groningen .. Earth Crisis in Enschede .. hmm meer weekzonie |
|
Van Halen in Ahoy'1994... Maar laatstelijk deed Paul Gilbert in P60 ook een goede poging. En Pagan's Mind in de Lantaarn, als support voor Fates Warning, dat was echt ouderwets rocken. Die eerste keer Rolling Stones en Pink Floyd, met mijn ouders mee, 1969, daar herinner ik mij vreemd genoeg niets meer van. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Vriendin van me maakte exact dezelfde opmerking. Sterker nog, ze viel na een kwartiertje in slaap. Voor mij was het echter een onvergetelijk optreden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Geen metal, maar het allerlaatste concert van Kiss My Jazz, en na afloop backstage met Dave Robertson, Jacky Billet, aarich Jespers en consorten She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dit zijn wel de toppers, in willekeurige volgorde: Kiss - Ahoy '96 Metallica - And Justice For All tour Ijselhallen (eerste concert ooit) Dream Theater - Images and Tour - eerste europese tour Guns 'N Roses - Use Your Illusion tour '92 Rush - Ahoy - 2004 tour The Cure - diversen keren... Dynamo Open Air - 1993 - eerste festival ooit, en eerste keer Dynamo 2 dagen lang... Verder zijn toppers: Gods Of Grind tour Sepultura Carcass Fates Warning Eigenlijk heel moeilijk verder, ben echt naar honderden concerten geweest... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-10-2008 11:25] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-10-2008 11:25] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: "Van het concert des levens, krijgt niemand een program" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmm... - Twisted Sister op Arrow 2008, wat een show en wat een frontman, was echt geweldig. - Obituary in januari dit jaar in Hedon, wat een energie! - Velvet Revolver, Fields of Rock 2007 (voor het eerst je held Slash zien hehe). - Red Hot Chili Peppers in Hamburg, Dortmund en Parijs 2006. - Dying Fetus op Graspop 2008. - Airbourne in Zwolle, had helemaal niks van die band verwacht maar wat een show. |
|
Peter Gabriel (Ahoy, 2004) Bruce Springsteen & The E-Street Band (Gelredome, 2003) Roger Waters (Arrow Rock Festival, 2006) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
* Kiss optreden op Graspop dit jaar!!!!! * In Flames optreden in de Effenaar met in het voorprogramma Sepultura. Heel veel flames en zelfs snippers uit de lucht aan het einde van de show. En een heel vet optreden. |
|
- Arena in Tivoli (met de allerlaatste keer Grendel gecoverd ) - Eerste keer Fish in Grun en Fish in een klein kroegje in Den Bosch - Obituary in Zaal Struik toen nog in Heino - Clannad in Vredenburg - En volgend voorjaar komt hier waarschijnlijk War of the Worlds bij |
|
quote: Ja, wat is daar mis mee? |
|
quote: Inderdaad, deze en als aanvulling Sunn0))) en Earthless @ Vera, Fantomas @ 013 |
|
Defleshed in De Frontline jaaaaaaaaaaaaren geleden en in 1996 of 7 Samaƫl op Graspop let it rain, begon het net te stortregenen niet te doen signature |
|
quote: Niets, in tegendeel. |
|
My Dying Bride @ Sub Rosa, Almelo op 28 Maart 1997 Alice Cooper @ Graspop, Dessel op 26 Juni 2004 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Origin en Necrophagist in Sneek, Lamb of God en Devildriver in de Lantaarn, Kiss in de Jaarbeurs en heel Dynamo open air '04. |
|
Oeh ja, LOG en Devildriver in de Lantaarn; dat was ook een gave avond! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
DOWN; 08' Metallica ; Escape from the studio tour 06' Deep Purple; 05' John Fogerty; 07' The trend is dead. |
|
Iedere show van Municipal Waste is ook wel een nominatie voor dit topic waard, vooral de show op Hellfest. Wat een chaos was dat al vroeg in de ochtend. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |