|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:sorry. mja en natuurlijk At the gates in de blokhut met unleashed samen. weet er niet veel meer van maar wat ik weet was dat het heerste. geen idee meer welke nummers ze speelde, dat gedeelte is weggezopen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Chef, kijk je post eens in het Municipal Waste topic Ohja At The Gates op Graspop was ook geniaal. |
|
quote:ow en alle concerten van muthafucking backfire, gvd. godenband! die hoop ik dat ze nog lang meegaan.is een van de weinige bands waarvan een concert altijd tof is! Fuck the world and fuck you |
|
Suffocation ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
nein Fuck the world and fuck you |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
-Biohazard, Sick Of It All en Strapping Young Lad op Dynamo Open Air -Venom op Waldrock -Napalm Death, Nasum en My Minds Mine in De Groene Engel in Oss geloof ik -Boegies in de Bliksem in Brummen -Spitfires op de Keifeesten in Lochem -7Zuma7 op de zomerfeesten bij de Black Out in Zutphen -Driller Killer in de Metropool Hengelo -Laibach in de Melkweg in Amsterdam -Jules Deelder met band in Amphion Doetinchem -Normaal in Toldiek -Exploited in Willemeen Arnhem -Sacred Reich in Dynamo Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Driller killer was dat die tour met impaled nazarene ? heb ze toen in baroeg gezien.was vet concert idd, impaled nazarene heerst live trouwens ook. hehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-10-2008 15:07] Fuck the world and fuck you |
|
Monsters Of Rock in 1986 met Iron Maiden als headliner. Seventh Son Of A Seventh Son decor was werelds!! |
|
quote: 1988 zul je bedoelen, metalteacher. :') |
|
quote: Oja duh! Geniaal. En Queensryche nog op Arrow in L'voorde. En Toto op Arrow in Biddinghuizen. En Extreme in '92 (geloof ik) in Ahoy. En en en pff. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-10-2008 17:37] |
|
quote: Die ook ja, maar ik bedoelde eigenlijk die daarvoor met Unleashed. Impaled was inderdaad super, Mika die zichzelf met viltstift had beklad en met een halve literblik tot bloedens toe zijn eigen hoofd insloeg. Pro-Pain met Disabuse in Eucalypta was overigens ook nog erg heersend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat zijn er wel een stuk of wat: - Opeth op Progpower, ik geloof in 2000. - Nevermore, Plato in Helmond, 1999, of 2000 - Demons & Wizards in Krefeld, 2000 - Bloodbath op Wacken, 2005 - Satyricon, Groene Engel in Oss, 2002? - The Haunted, Dynamo 1999 / de Willemeen in 2003? - Mercenary op Wacken 2008 (had ze net weer herondekt) - Nile, Effenaar Eindhoven, 1999/2000 - In Flames, Dark Tranquility, Soilwork Effenaar 2000? - Twisted Sister op Wacken, 2003 Ik heb zelden zo gelachen als toen. - At the Gates, Graspop 2008 Laatste jaren iets minder naar concerten geweest, meeste bands meerdere keren gezien en ik vond de meeste bands op bovengenoemde gelegenheden gewoon het gaafst. Edit: Bands spelen natuurlijk wel eens vaker in dezelfde zaal, vandaar de jaartallen erbij. [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 09-10-2008 18:05] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Suffocation, Elsrock. Inhume, Occultfest Exodus, XMF Cannibal Corpse & Municipal Waste, Wacken Rotten Sound En nog wel een zwik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aeturnus - Boerderij Geleen '99 Dying Fetus - 013 Tilburg, 2000 Marduk - Metropool Hengelo, '97 Hypocrisy - Dynamo '99 Obituary - Burgerweeshuis Deventer '92 Dissection/Watain - Metropool Hengelo '04 Satyricon - Staddijk Nijmegen '99 Dillinger Escape Plan - Doornroosje Nijmegen '99(?) Waarschijnlijk nog veel en veel meer/ |
|
quote: haha, dat was dat concert waar die gast een been brak. Dat was idd wel een brute show, aardige pit ook gezien het aantal mensen dat er was. Suffocation is idd altijd een feest, een eerder optreden tijdens arnhem metal meeting dacht ik. Super. Verder Pantera in 2000 dacht ik Sacred Reich in Eindhoven vorigjaar dacht ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat was vet ja, voor zover ze aan spelen toekwamen tussen het gejuich van 't publiek door wat mij betreft: Anathema, ook dynamo '99 .. was ze al een tijdje uit 't oog verloren, wist niet echt goed wat ik moest verwachten maar werd compleet overrompeld. heel gaaf dat ze met Orion begonnen.. en van A Dying Wish krijg ik nog steeds kippenvel door dit optreden. terwijl ik dit zit te tikken even gezocht.. staat nog wat van op youtube ook http://www.youtube.com/watch?v=UsaMbZ3-pLY [Dit bericht is gewijzigd door ofhellsfire op 09-10-2008 20:12] the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Oja, alle (dat zijn er nogal wat) optredens van the gathering toen bart er nog in zat. Normaal in de oude bezetting. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
satan + blitzkrieg op Headbangers open air overkill zaandam de kade manilla road KIT duitsland pagan altar baroeg candlemass BYH desaster + zemial pazzop brocas helm in den auwel http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Bijna 16 hoor |
|
quote: Trance? haha prachtig Late in the night in a smokey bar, a drunkard smashed down his twentieth yar... no one took notice off the broken guy, who searched in vain for the reason why... ROCK STAR... dit soort shit draaien ze nog altijd na de optredens op bv headbangers open air. lekker meeschreeuwen met zatte duitsers http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
My Dying Bride, Anathema en At The Gates samen in Paradiso! maar ook: Satyricon Tagrijn Dissection Tagrijn Sepultura Paradiso 93 Death Paradiso Fantomas Paradiso Porcupine Tree Bospop Type O Negative Melkweg 94 Paradise Lost Icon tour Tivoli Agalloch Biebob Mastodon Baroeg |
|
normaal in zieuwent juni 1992 denk ik (of 91) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |