|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Iron Maiden-Tilburg 4-9-1988, september 1999 Ahoy Venom-Waldrock 1995 Mercyful Fate-DOA 1993 Carcass-Heerlen 1990 Infernal Majesty-Roermond 1997 Autopsy-Brunssum maart 1990 Dissection-Ternat 2004 |
|
Tjonge, da's een erg lastige lijst om beperkt te houden... WatchTower (Headway 2004) Death (Paradiso en Noorderligt, ITP tour) Aardschokdagen 84-87 (inclusief die in het Karregat) Slayer, Savage Grace, Nasty Savage, Toxik, Helstar en vele andere bands in Scum Loudness in Paradiso (1984) Forbidden dit jaar in de Dynamo Eerste Nevermore optreden (RKCNDY in Seattle) Dark Angel en Morbid Angel (Underground, Seattle) Sepultura (Omni, Oakland 1991) Queensryche en Dio in de Edenhal. |
|
Hate eternal in Vera Groningen Suffocation in Lucky & co Rijssen |
|
ik verbaas me dat er dingen van +10 jaar geleden nog herinnerd worden joh, mijn oudste concertervaring is van 2000 en die begint al blurry te worden onderhand haha Je moeder. |
|
Mysticum, Baroeg 1996, vergeet het nooit meer SUNN O))) Paradiso 2006 (toch? tour met Earth) Enslaved, Party San 2006 Cynic, Tivoli/de Helling 2007 Immolation, Metropool (was het 2006? ze speelden iig het titelnr. van 'Close to a World Below') Suffocation op AMM 200....6? Boris, Roadburn 2008 Porcupine Tree, HMH 2007 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
oe mysticum, dat lijkt me idd iets om nooit te vergeten, iig vast geen spijt dat je dat niet hebt laten schieten Je moeder. |
|
Eigenlijk zovelen... Maar welke me in ieder geval altijd bij zullen blijven omdat ze godvergetens speciaal voor me waren... Aardschokdag juni 1983 met Mercyful Fate, Trance, Vandenberg, Raven, Accept omdat mijn allereerste concertervaring was. + Aardschokdag 1984 met Horizon, Tokyo Blade, Savage, METALLICA, Venom. Lijkt me duidelijk waarom. Metallica voor het eerst in Nederland nog voordat Ride The Lightning uit was en wat was het gaaf. Venom was bar en bar slecht en Savage en Tokyo Blade waren okay (alhoewel de Tokyo Blade bassist van het podium aflazerde ) + Aardschokdag februari 1987 met Laaz Rockit, Celtic Frost, Crimson Glory, Metal Church, Anthrax, Metallica en dan vooral de Blitzkrieg toegift van Metallica met Metal Church, Anthrax en Metallica op het podium. + Aardschokdag mei 1988 met Vicious Rumors, Testament, Sanctuary, Nuclear Assault, Flotsam & Jetsam, Megadeth. Puur vanwege de line-up Tsja dat waren nog eens festival line-ups. The good old days. Snif. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Owja Officium Triste en Hollenthon @ Burgerweeshuis Het is de lichtinval ;') |
|
Manowar in de IJsselhallen, sowieso. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2083 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/472357 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/449136 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-10-2008 22:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Favoriet is wat anders dan gaaf. |
|
quote: |
|
Gaafste Concert voor mij is tot nu toe toch wel Death Angel in de Helling afgelopen jaar. Ook was Slayer op Waldrock dit jaar erg sterk. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Cynic in Utrecht vorig jaar? Zeker een andere Cynic dan die met Masvidal & Reinert, want die heeft vorig jaar alleen in 013 Tilburg en Doornroosje Nijmegen gestaan zover ik weet. Als ze in Utrecht waren geweest was ik wel gewoon in mij eigen stad gebleven ipv naar Tilburg te gaan Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hier Death Angel op Hellfest dit jaar ook wel. Kippenvel |
|
Lugubrum, Tilburg Forgotten Tomb, Arnhem The devil's Blood, Rotterdam Fluisterwoud ergens eind 2001 (of 2002?) in arnhem, eerste concert in mijn hele leven Geen grote namen, maar wel een indruk.. |
|
Linda, Roos & Jessica in '96. |
|
Ah, ik was niet de enige ZM'er bij Suffocation In Lucky zie ik. Godsamme, wat was dat mooi ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Was je daar serieus bij? |
|
Black Metal Blitzkrieg Part I [Alles bij elkaar] - 2004 Aborym - Goudvishal - 2005(?) Inquisition - 4 keer gezien, 4 keer extreem vet Zarathustra - X keer gezien, altijd gaaf |
|
quote: Heb Sunn O)))) toen gezien in Amsterdam, met Lugubrum. Lugubrum was geniaal, maar de opmerking van NuclearWarfare na 15 minuten Sun dekte wat mij betreft de lading. NF: "Pff, wat een lange intro..." Iemand: "Nee, dit is het." NF & Ik: "..." Toen maar weggegaan. :') |
|
quote: Voor mij: Saxon op Wacken in 2004 Hatebreed in 013 afgelopen december Axel Rudi Pell op Wacken in 2005 Mercenary op Bang Your Head 2007 Job Oliva's Pain in het Podium Hardenberg in 2005 Heideroosjes 't Ukien Kampen 11 jaar geleden (eerste concert ) kan nog wel even door gaan [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 09-10-2008 1:55] |
|
het concert des levens ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |