|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe die hangt hier al jaren bovenmn deuropening, samen met "geniet van het leven, het duurt maar even" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Deze? http://www.youtube.com/results?search_query=sick+of+it+all+dynamo&search_type=&aq=0 [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 11-12-2008 23:42] |
|
Pink Floyd 1 september 1994 De Kuip Immortal juni 1994 De Kwinne Stadskanaal Marduk juni 1994 De Kwinne Stadskanaal. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 12-12-2008 3:35] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Jaartalen weet ik helaas niet meer zo, daarvoor heb ik te veel gezien in bepaalde jaren.... Dark Side of the Moon - Pink Floyd Tribute in Italie 2003 Darkane in de 013 Incubus HMH Meshuggah RAR 2005 Shadows Fall RAR 2005 Arkngthand De Fenix 2008 The Haunted De Effenaar (kleine zaal) 2006 In Flames, de Effenaar My friend, watch out for traitors... |
|
Zijn er meer, maar de eerste die in het hoofd schiet is van dit jaar, Queensryche @ BYH Balingen No passion no life |
|
Ik denk dat ik hier de shows van Backfire en Sick of it all van 26 juni in Hengelo ook wel aan toe kan voegen. Hoe kan ik Violator in Leuven 2008 vergeten. Wat een geniale show was dat. De hele tent stond op de kop. Ik hoop dat deze band binnenkort weer in de buurt tourt. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-08-2009 12:42] |
|
Faith No More, Pukkelpop 2009. En dat zal niet zo snel veranderen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *gunt Paul alles, maar is toch wel aardig jaloers, hehe* ontopic: Nog steeds Obituary in Hedon, januari vorig jaar, verder Deep Purple in de jaren 90 in de Ijsselhal, evenals Metallica met de ..an justice for all tour. Verder nog Therapy? in Hedon, Ministry op Metalcamp 2008, AC DC was ook fijn dit jaar, en natuurlijk My Dying Bride in Paradiso, de hele dag was erg gaaf. Boeiender |
|
- Walls of Jericho op Groezrock '08 - Carnifex op Never Say Die '08 (@ Hof ter Lo, Antwerpen) - Sick of it All op Graspop '09 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Satyricon '06 in Tivoli Nile ook '06 Dit jaar MDB in de Effenaar Op PSOA Sólstafir |
|
Enkele hoogtepunten; Metallica. Wherever I May Roam tour 91 of 92 De Kuip Rotterdam. Mijn eerste concert ooit. Morbid Angel, Immortal. Paradiso Amsterdam 95 Dissection, Satyricon, Gorgoroth. Tagrijn Hilversum 96 Twee keer Emperor in Baroeg Rotterdam. Een keer met Limbonic Art en Aeternus andere keer met oa Nocturnal Breed 96/97 Absu, Enslaved, Inferno. Tagrijn Hilversum 97 Immortal, Angelcorpse. Tagrijn Hilversum 98 Nifelheim. Cameleon Bussum 01 Strapping Young Lad. Tivoli Utrecht 02 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gorefest in '94 of '95 in de Effenaar met de False tour Fates Warning in Baarlo, 19 lang geleden edit: 04/18/98 googleer ik zojuist Death in Noorderligt met de Symbolic tour edit: 10/03/1993 Slow Poke Rodrigo in Weert een jaar of 4/5 geleden [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 21-08-2009 13:52] |
|
quote: +1. Ontopic: Scorpions in Wacken 2006, Mercyful Fate op Dynamo Open Air 1993, Black Sabbath in N.E.C., Birmingham 1997, Iron Maiden in Ahoy 1999, The Who in Ahoy 2007, Overkill in Staddijk, Nijmegen 1994, om er maar een paar te noemen. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 21-08-2009 16:33] Bareuh... |
|
Enslaved & Audrey Horne, Rios Leeds Kiss My Jazz, Ekko Utrecht Opeth, Tivoli Utrecht She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mij kippenvel bezorgen in een zaal waar het minstens 30 graden was, dan doe je als band iets heel goed.. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 21-08-2009 20:14] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dong Open Air 2009, en dan onze eigen show. Bruce Banner |
|
Faith No More, Pukkelpop 2009. En dat zal niet zo snel veranderen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lang leve m'n geheugen. 3 Steps Ahead op Mysteryland 1999 was ook vet. Je moeder. |
|
Sodom - Metalblast 1993 Nightfall - Kiehool 1994 Dismember / Grave - Sporthal 1994 Bolt Thrower - Atak 1999 Macabre - Baroeg 2000 Mar de Grises - Baroeg 2008 Esoteric - Dynamo 2008 Skepticism - Baroeg 2008 om maar eens wat te roepen Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Veel spul op Metal Camp 2009 (met name Blind Guardian en My Dying Bride) Iron Maiden op Graspop err 2006 of 7. Toen ze een tour deden met alleen maar spul van de eerste 4 platen. Blaze Bayley 4 jaar terug in Goudvishal en dit jaar in weetikveelwaar. Lucifer Principle release party van hun eerste schijf. Dat was een bruut feestje. Bolt Thrower in Vera errr 2006? Ja, allemaal vrij recent. Ben vrij laat begonnen met naar concerten gaan. Edit: Oh ja en Metallica in Arena 2004 geloof ik. Tof concert, m'n eerste echt grote concert, maar vooral omdat het op dezelfde datum was als de diplomauitreiking voor mijn middelbare school. Heb die onzin mooi laten schieten, want vond het toch niet zo boeiend. [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 22-08-2009 0:30] |
|
Overkill + Exodus + Gama Bomb in De Pul in Uden dit jaar in februari. |
|
Inhume op Occultfest 2 jaar terug was ook goed te doen Je moeder. |
|
paradise lost en skyclad dynamo 92 death -nighttown 93 paradise lost nighttown 93 carcass boskoop 92 rage dynamo 97 samael dynamo 97 celtic frost zaandam 2006 emperor 2 x baroeg, 2 x 013, 1 x dynamo watain goudpishal sentenced wacken candlemass wacken my dying bride dynamo 95 my dying bride / blood divine paard paradise lost central studios utrecht trockener kecks groenpop gouda savatage 013 cathedral/samael/paradiselost nighttown en 013 phlebotomized baroeg napalm death neurotic fest blind justice rebel/gonz/tunnel etc 1990/1997 sodom kreator destruction zaandam kreator wacken kreator dynamo kreator 013 2007 tiamat noorderlicht 94 tiamat dynamo 97 judas priest graspop met tim ripperhomo satyricon tivoli helling combichrist tivoli helling |
|
Ah, verdomme vergeet ik Cynic in 013 2 jaar geleden. Dat was een magische show. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |