IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Concerten die je zijn bijgebleven Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-10-2008 18:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Geen idee of hier al een topic van was, of iets wat er op leek, maar wel concert is je altijd bijgebleven of zou je nog een keer willen herbeleven?

Als ik op dit moment zou moeten kiezen zou dat toch Hatebreed in de Effenaar in 2006 zijn. Een grote chaos/feest met alles gemengd; metalpubliek, punkers, skins en zoals de zanger van No Turning Back het zou uitdrukken: De Normalo's.

Dit zou voor mij ongetwijfeld weer snel blijven hangen, maar dit was toch wel een van de gaafste.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 25-08-2009 7:14]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 18:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

easy. blood for blood op graspop, tering wat een concert.

goeie tweede is terror, op koninginnedag in baroeg.

verder zijn alle concerten van Backfire! en payback legendarisch te noemen. voor mij dan.

Fuck the world and fuck you

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-10-2008 18:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 18:55 schreef mental het volgende:
easy. blood for blood op graspop, tering wat een concert.

Die wil ik ook nog wel een keer live aanschouwen. Effe wachten tot de centen op zijn, en er een reunietour aangekondigd word.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 18:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 18:57 schreef 6sic6 het volgende:
Die wil ik ook nog wel een keer live aanschouwen. Effe wachten tot de centen op zijn, en er een reunietour aangekondigd word.
ow ja en ramallah in baroeg, was ook geniaal. met paper gangster van BFB op t einde.

Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 08-10-2008 19:01 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Satyricon, 2006 in Tivoli, met Keep of Kalessin. Beide bands waren echt strak live! Vond het ook grappig dat ze van het podium afgingen zonder Mother North te spelen, waardoor de hele zaal met bier ging smijten. Kan niet wachten totdat ze weer in de buurt spelen!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 19:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe. best gaaf topic. komt er ook 1 van kutste concerten die je ooit hebt gezien ? pim ? dan kan ik er vast meer noemen.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-10-2008 19:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

och jongs veel te veel concertjes gezien..
een paar;
watchtower @ headwayfest
death in noorderligt (@bijgebleven: bizar, met de band er heen, helemaal te gek concert, en snachts in het ziekenhuis met onze drummer die bij dat concert overleden is)
holdsworth @ lantaarn jaren terug
sleepytime gorilla museum @ headwayfest (en bimhuis ook trouwens)
cynic in 013 '07
1e x sun caged op progpower toen theory in practice niet door ging
testament in eindhoven ([edit]ah 2003 dus, wat meneer setlist hieronder zegt)
voi vod op dynamo 96
harrow in losser zelf, 16 jaar geleden ofzo (net iets te ver stagediven ftw ouch)
mike keneally + metropole orkest in de melkweg
vai + metropole in grunn'
tribal tech in de lantaarn
gambale op music&harmony, toen dat nog in r'dam was
etc etc etc

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-10-2008 19:23]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-10-2008 19:03 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 19:02 schreef mental het volgende:
hehe. best gaaf topic. komt er ook 1 van kutste concerten die je ooit hebt gezien ? pim ? dan kan ik er vast meer noemen.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 08-10-2008 19:04 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Khanate in Rotterdam, boven la palma, hemelvaartdag 2004

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

setlist
Usericon van setlist
Posted 08-10-2008 19:12 by setlist Wijzig reactieProfiel van setlistQuote dit bericht

Testament in de Effenaar in 2003.

Het was het laatste optreden van de tour van Testament en het laatste metaloptreden in de oude Effenaar. Het was een bloedhete dag in augustus en de Effenaar was uitverkocht.

Na een paar nummers nodigde Chuck de aanwezigen uit om samen met Testament op het podium het feest mee te vieren, het was tenslotte de afsluiting van hun tournee. Dat heeft hij geweten. Binnen een mum van tijd stond het podium vol en is ook niet meer leeggeweest. Het werd een ouderwets feest van headbangen, moshen en stagediven. Een oldschool thrash-feest.

Het beeld wat me bij blijft van dit optreden is Chuck die tijdens het laatste nummer van het optreden (Disciples of the Watch) het nummer gehurkt zingt (met een big smile op zijn gezicht), naast 1 van de monitoren omdat er simpelweg niet meer plaats was op het podium.

Geweldig optreden met een geweldige sfeer.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2008 19:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 19:04 schreef Macabre het volgende:
Khanate in Rotterdam, boven la palma, hemelvaartdag 2004

Heej, daar was ik ook bij, dat wat erg vet ja.

Ik ga eigenlijk niet vaak naar concerten.. Mijn 1e keer Slayer, als 14 jarig mannetje, in Ahoy met Machine Head in het voorprogramma kan ik me nog wel goed herinneren, wat een indruk maakte dat zeg haha

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-10-2008 19:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Neurosis@Roadburn 2007

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-10-2008 19:21 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Slayer,Slipknot en Mastodon, was mijn eerste concert.
Primordial @ AMM
Taake @ Goudvishal

Het is de lichtinval ;')

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-10-2008 19:22 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Sunn O))) op Dour 2007

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2008 19:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Cynic - Dynamo open air '94

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-10-2008 19:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mercyful Fate - dynamo 1993
Metallica + Celtic Frost - aardschokdag 1987
Carnivore - wacken 2006

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2008 19:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 19:26 schreef De Tegenpartij het volgende:

Metallica - aardschokdag 1987

Eej! hier heb ik laatst een opname van gehoord, klonk wel lekker

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-10-2008 19:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Therion, december 2007 in Hof Ter Lo

Faustian Spirit of the Earth

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 08-10-2008 19:52 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Teveel om op te noemen maar m'n 1e vergeet ik nooit -> Metallica / Queensryche in de Groenenoordhallen in Leiden, 05/11 1988, Metallica had toen "And justice for all" uit en Queensryche "Operation Mindcrime"...was toen 15 jaar hihihi, verder heb ik er wel vele maar enkele die mij binnenvallen :

- Satriani, HMH A'dam
- Steve Vai + Metropool orkest in Groningen
- Steve Vai met Devin Townsend in 't voorprogramma van Aerosmith, jaren 90
- Sun Caged/Zero Hour/Enchant en Liquid Tension Experiment op Barfest, San Francisco
- Sun Caged/Europe/Heart/Opeth/Dio/Styx/Dream Theater op Sweden Rock 2004
- Toto op Arrow 2007
- Lemur Voice op Bospop 1996 of 1997
- Fates Warning / Dream Theater in Düsseldorf 1995
- Jeff Scot Soto in de Bosuil, paar jaar geleden.
- Aerosmith op Arrow 2007-2008
- Journey op Arrow 2008
- Whitesnake in de jaren 90
- David Lee Roth in de jaren 90
- Van Halen in de jaren 90
- alle concerten van Savatage
- Rush een paar jaar geleden
- bijna alle van Evergrey
- de oudere optredens van Pain of Salvation
- Dream Evil op Elsrock 2007
- Crimson Glory en House of Lords op Aardschokdag,eind jaren 80.
- Riverside / Porcupine Tree op div.concerten
- Arch Enemy/Soilwork/Killswitch Engage op Graspop.
- div.concerten van Nevermore
- samen met Sun Caged en Seventh Wonder in Engeland
- enkele van Pagans Mind, niet alle

Zo zie je maar, teveel om op te noemen

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-10-2008 19:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik zie er hier een boel waar ik ook bijgeweest ben

Maar de absolute nummer 1 is toch wel Roger Waters tijdens het Arrow Rockfestival in 2006. Wat een magistrale show was dat

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-10-2008 20:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Iron Maiden in Ahoy '99
Iron Maiden in Assen dit jaar
en de eerste keer dat ik Haggard live zag

edit: en een eervolle vermelding naar Bruce Springsteen in de Arena dit jaar

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 08-10-2008 20:11]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 08-10-2008 20:21 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Laatste Sauron optreden (for obvious reasons!)
Darkspace in de vissekom
DNS in de vissekom 2002 en 2004 (smashing the idols!)

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-10-2008 20:32 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Mijn eerste keer Suffocation, in Lucky. Volgens mij 2006, weet het niet zeker. Opeth ook in Lucky, super!
Verder Origin op Neurotic Deathfest dit jaar, ge-wel-dig!
Celtic Frost op GMM '07 was ook mooi.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2008 20:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 oktober 2008 19:22 schreef Panzerke het volgende:
Sunn O))) op Dour 2007

sunn tijdens de tour met earth, zowel amsterdam als groningen maar die laatste in vera was echt van begin tot eind fokking geniaal

Je moeder.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2008 20:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

o en morbid angel op xmas fest 2000! maar dat was ook mn eerste 'grote' concert ooit. en minder metal maar earthless in vera in april (geloof ik) van dit jaar was ook donders vet! de eerste keer dat ik inquisition zag in de goudvishal was ook bruut trouwens. tweede keer ook maar minder

dat had een edit moeten zijn

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-10-2008 20:59]

Je moeder.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-10-2008 21:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 19:52 schreef Mirandarijntje het volgende:
Teveel om op te noemen maar m'n 1e vergeet ik nooit -> Metallica / Queensryche in de Groenenoordhallen in Leiden, 05/11 1988, Metallica had toen "And justice for all" uit en Queensryche "Operation Mindcrime"...was toen 15 jaar hihihi, verder heb ik er wel vele maar enkele die mij binnenvallen :

- Satriani, HMH A'dam
- Steve Vai + Metropool orkest in Groningen
.........
in Engeland
- enkele van Pagans Mind, niet alle

Zo zie je maar, teveel om op te noemen

er staat dan ook in het onderwerp; Gaafste concert dat je is bijgebleven

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com