|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
das een mooie affiche, trekken die Europa rond? signature |
|
Obituary!!! Hoop beide shows mee te kunnen pakken! |
|
kalessin Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oeps.........aangepast, topic titel moet modje maar doen |
|
quote: Dat fixt Olav wel ff....toch? |
|
Nee, dan weten ze dat ik de boel gehacked heb. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
34 E voor obituary is wel duur. Touren ze ook apart? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Duur? Vind de prijs juist erg goedkoop voor al deze bands samen. |
|
quote: Al die andere bands hoef ik niet te zien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Aanwezig in Atak! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hoe groot is de nieuwe Atak eigenlijk? In de oude kon net 250 man ofzo. Dat lijkt me toch wat aan de karige kant voor een tour als deze... |
|
quote: In de grote zaal kan een stuk meer, tot 700 bezoekers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mooi tourtje, aanwezig! |
|
anyway [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 26-11-2008 17:36] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Hulde voor de oh zo originele line-up Maar goed, aanwezig voor KoK. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
enschede dus..... Vind ik ook niet |
|
Ook aanwezig in Atak. Lijsje: Smeerik Erwin Allard |
|
quote:Ah, iemand was wat te voorbarig geweest met het noemen van de bands in de kleine zaal? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
+ Izegrim, The Lucifer Principle en The Monolith Deathcult op de NL data |
|
Kijk dit is nu echt een vette zondag metal fest! Ik vindt de complete line up echt mega bruut, Hulde. [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 29-11-2008 18:33] |
|
Jaja =) |
|
Denk dat ik Sjaak Afhaak. Heb geen zin in 35 euro voor een avondje 'aardige' metalbandjes. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Waarschijnlijk aanwezig in Antwerpen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Kaarten zijn binnen voor ATAK. Heads I win, tails you lose |
|
Bah Waerdse tempel . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |