|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach man, hardstikke gezellig buiten. Ook al mocht er (duh) geen bier mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehe, ja het stonk best wel in de zaal grote zaal. Maar goed. En het drankbeleid, geen drank op straat, begrijp ik. Al wist ik pas van die regel nadat mijn volle beugel buiten werd ingenomen.... (kreeg ik overigens wel terug met de vermaning "dit is de laatste keer" ) Obituary vond ik ook |
|
Obituary, is dat niet die band die oraal is bevredigd door NotYourBitch? |
|
Is dat nou mooi werk, beveiliging? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Ja mooi!!In de kleine zaal en de grote.De tering!! =) |
|
quote: Even normaal doen tegen NotYourBitch. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-03-2009 18:20] |
|
Beter bevredigd dan onbevredigd. =) |
|
quote: De wens is de vader van de gedachte. |
|
quote: "Sucky Sucky five dollah" zoiets? Als je ook nog een aziatisch accent hebt is't helemaal mooi. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-03-2009 18:27] |
|
quote: Electrische gitaren wel zeker... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
vikings, galliers, och... |
|
quote: Nee helaas moet ik je fantasie verpesten.Ik praat gewoon normaal ABN en Engels zonder accent. =) |
|
quote: Sorry, niet mijn fantasie.. eerder een associatie. Eindigt wel op ie.. als in ieeeeeeee. |
|
quote: Och nee joh, gekkie. Het is een object geen subject I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: da was grappig ja |
|
quote:Dus alleen maar naar kijken? =) |
|
quote: Voor de anderen, er stond buiten een kerel de hele tijd deze vraag aan zo'n brede kostuumvent te stellen. Leedvermaak [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-03-2009 18:55] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat ligt waarschijnlijk niet eens aan de zaal maar dat is een regel die in de meeste plaatsen wel in de Algemene Plaatselijke Verordening is opgenomen en die ook geldt voor zelf meegenomen alcoholische versnaperingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja hoor, absoluut. Voor je het weet spat the bubble uit elkaar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehehe, scherp Maar als je een optreden lang heel hard je best doet de viking uit te hangen en dan op dat punt faalt, tsja... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Fijn dat je mij van de foto geknipt hebt... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: die andere is toch bob bachur, neerlandsch meest heersende drummer ( ...bijna) |
|
Leuke foto weer op Metalshots. the only pleasure is pain |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |