|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeu, Atak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga volgende week kaarten halen met mn maten die ook mee gaan. Kijk dr nu al naar uit |
|
wie organiseert deze tour eigenlijk? |
|
Rock The Nation als ik het goed heb. www.fullofhate.eu, alleen is het Full of Hate gedeelte nog niet online [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-12-2008 0:43] |
|
Jezus, zelfde verhaal als morbid angel, 1 band die ik wil zien, en die spelen dan hooguit een uurtje. Leuk man |
|
quote: Wat hij zei . |
|
Ik hoop dat ik beide data kan doen. Heerhugowaard ligt zo godvergeten van de route af! Bla |
|
ja, die zaal ook. |
|
Zo de kaarten net gehaalt bij de primera Is er ook al een tijdschema? |
|
Kaartje voor Heerhugowaard binnen. Alleen nergens een kaartje voor de show in Enschede kunnen vinden! Nog niet in de verkoop of al uitverkocht?!! |
|
|
|
Oke dan, thanks. Maar ik heb toch liever een kaartje in m'n handen. Binnenkort maar eens Primera proberen. |
|
fuk...dan ben k out of the country was er graag bijgeweest! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
in Antwerpen is OBITUARY de headliner! |
|
quote: Waarschijnlijk daar ook aanwezig. |
|
Waarschijnlijk toch aanwezig, vanwaar weet je dat obituary de headliner is? |
|
quote: gehoord van iemand die bij de organisatie is |
|
BALANGRIJK! De show van de Waerdse Tempel is verplaatst naar Patronaat, Haarlem. Veel beter te bereiken dus. Cool FULL OF HATE TOUR: Amon Amarth (ZWE), Obituary (USA) Legion Of The Damned Keep Of Kalessin (NOR) Do. 5 maart 2009 Dommelsch Zaal, Patronaat Prijs € 34,- (incl. gratis Full Of Hate cd!) Open 19.00 u Aanvang 19.30 u http://patronaat.nl/overzicht?eventId=8921350#8921350 '"Never back down, never give in!" |
|
Goed nieuws! Iemand nog ruimte in de auto over? Bla |
|
Jezusdetering: € 34,- voor maar 4 bands... damn.. |
|
Da's inderdaad absurd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niet goedkoop inderdaad maar het zijn ook niet zomaar bands. Aanwezig in Enschede, Haarlem en Keulen! Iemand enig idee of gekochte kaartjes voor Heerhugowaard nog omgewisseld oid moeten worden? |
|
Ik vind het wel zomaar bands .... ze spelen tenslotte overal het hele jaar door. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is wel zo. Laten we dan zeggen dat het voor mij persoonlijk niet zomaar bands zijn. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |