|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog twee weken en dan naar Atak met de metalheads "vrijwilligers"van Het Podium haha Hebben ze een beetje mooije merchandise? Ben zeer benieuwed want Obituary had toen in Hedon ook wel vette shirts.... |
|
En is de DVD van de FOH tour een leuk iets? Wij hebben dr donders veel zin in !!!! |
|
quote: Geen dvd gehad,wel een cd van LotD,waar ook een paar video-clips opstaan. Enschede is niet naast de deur,maar ga met een groep uit Amsterdam Atak onveilig maken. Guestlist ftw! =) |
|
Bla |
|
Word een donders mooi feest! Laatste dag, en dan de kleinste zaal van de tour, maar wel het harst feesten! |
|
quote: Lekker grolsch beugels hakken! |
|
quote: En dat weet ik inmiddels niet meer zeker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Waarom?doe nou maar wel! =) |
|
Geld ende school. Maar goed, ik doe m'n best ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Geld begrijpelijk.Het is voor mij ook niet naast de deur,maar waarschijnlijk geen entree te betalen,scheelt weer kleine 40euri. En school?Het feest is rond 23u afgelopen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-03-2009 14:33] =) |
|
quote: Ja hallo, denk je dat ik op water loop ofzo? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: bier, bier, bier! |
|
Jij snapt het. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: met mate dus.als je nog beetje fris op school wilt verschijnen. =) |
|
Dat is dus mijn probleem :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:met mate in zin van maten/vrienden, zeg ik; ja! maar mate in zin van minder dan je zin in hebt? naaah.. |
|
Zondag alweer in Atak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zin in.Nog een week,veels te lang wachten.. =) |
|
Speciaal vrij gevraagd om in Atak te kunnen werken die dag |
|
Nog geen kindje, Atak zal het niet worden voor me.. |
|
Present! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
is er al een tijdschema? |
|
Ja. =) |
|
Saxion Zaal 16.15 - 17.00 Izegrim 17.30 - 18.30 The Lucifer Principle 19.00 - 20.00 The Monolith Deathcult Grolsch Zaal 18.30 - 19.00 Keep of Kalessin 19.15 - 20.05 Legion of the Damned 20.25 - 21.15 Obituary 21.45 - 23.00 Amon Amarth |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |