![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog twee weken en dan naar Atak met de metalheads "vrijwilligers"van Het Podium haha Hebben ze een beetje mooije merchandise? ![]() Ben zeer benieuwed want Obituary had toen in Hedon ook wel vette shirts.... ![]() ![]() |
|
En is de DVD van de FOH tour een leuk iets? Wij hebben dr donders veel zin in !!!! ![]() |
|
quote: Geen dvd gehad,wel een cd van LotD,waar ook een paar video-clips opstaan. ![]() Enschede is niet naast de deur,maar ga met een groep uit Amsterdam Atak onveilig maken. ![]() Guestlist ftw! =) ![]() |
|
Bla ![]() |
|
Word een donders mooi feest! Laatste dag, en dan de kleinste zaal van de tour, maar wel het harst feesten! ![]() ![]() |
|
quote: Lekker grolsch beugels hakken! ![]() ![]() |
|
quote: En dat weet ik inmiddels niet meer zeker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Waarom?doe nou maar wel! ![]() =) ![]() |
|
Geld ende school. Maar goed, ik doe m'n best ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Geld begrijpelijk.Het is voor mij ook niet naast de deur,maar waarschijnlijk geen entree te betalen,scheelt weer kleine 40euri. ![]() En school?Het feest is rond 23u afgelopen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-03-2009 14:33] =) ![]() |
|
quote: Ja hallo, denk je dat ik op water loop ofzo? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: bier, bier, bier! ![]() ![]() |
|
Jij snapt het. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: met mate dus.als je nog beetje fris op school wilt verschijnen. ![]() =) ![]() |
|
Dat is dus mijn probleem :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:met mate in zin van maten/vrienden, zeg ik; ja! maar mate in zin van minder dan je zin in hebt? naaah.. ![]() |
|
Zondag alweer in Atak ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zin in.Nog een week,veels te lang wachten.. ![]() =) ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Nog geen kindje, Atak zal het niet worden voor me.. ![]() ![]() |
|
Present! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
is er al een tijdschema? ![]() |
|
Ja. ![]() =) ![]() |
|
Saxion Zaal 16.15 - 17.00 Izegrim 17.30 - 18.30 The Lucifer Principle 19.00 - 20.00 The Monolith Deathcult Grolsch Zaal 18.30 - 19.00 Keep of Kalessin 19.15 - 20.05 Legion of the Damned 20.25 - 21.15 Obituary 21.45 - 23.00 Amon Amarth ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |