|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow donderdag al! |
|
Net kaartjes gehaald voor donderdag! [Dit bericht is gewijzigd door F0UT op 02-03-2009 17:51] |
|
Helaas nog ff wachten voor ons... |
|
Nederland heeft toch altijd geluk als het gaat over extra supports |
|
Srsly, WAT een geweldig concert was dat! Ik vond alleen Keep of Kalessin wat minder, en ben een halve voortand verloren in een Legion of the Damned moshpit XD |
|
Zo... leuk feestje! Keep Of Kalessin vond ik wel aardig maar niet echt mijn ding. Legion Of The Damned deed het erg goed bij het publiek, en terecht vind ik. Prima show, leuke verassing. Obituary was weer geniaal, alleen minder van het geluid vooraan. Amon... tja, niet mijn band, grappige show wel, mooi decor. Obituary: Meer foto's volgen nog |
|
Wat een aardige gast is die John.Zooooo bescheiden. En LotD gaf idd een goed showtje weg. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-03-2009 13:11] =) |
|
Setlists? |
|
Gaat er komende zondag (8 maart) nog iemand naar deze tour in Antwerpen? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Yep, ik |
|
Waarschijnlijk weer aanwezig in Atak!Uitnodigingen zijn altijd mooi meegenomen.Want om nou weer kleine 40 euri neer te leggen...neu. =) |
|
quote: Hoe kom je op de gastenlijst? |
|
Iemand interesse in een kaartje voor het optreden in Antwerpen 8 maart? Ik heb er namelijk eentje over dat ik voor een vriendenprijsje (lees: 20 euro) ter plaatse wel van de hand wil doen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
/// [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 06-07-2010 13:59] |
|
He shit, te laat |
|
:D , maar hij heeft me nog niet toegevoegd. |
|
Maargoed, in ieder geval zin in morgen |
|
quote: Via Thebon,zanger van KoK.Hij bood het zelf aan. Maar is nog niet zeker.Zou wel leuk zijn. =) |
|
Hierbij nog een paar foto's van afgelopen donderdag, de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com Keep Of Kalessin Legion Of The Damned Obituary Amon Amarth |
|
Bla |
|
Ideaal dat Amon Amarth headliner was, lekker op tijd naar huis. Legion Of the Damned was weer erg gaaf. Goeie afwisseling van zowel oud als nieuw werk. Over Obituary hoef ik eigelijk niet te zeggen dat het gaaf was, want dat staat altijd wel vast. Kort maar krachtig avondje. |
|
Ja was het wat? Ik kreeg om 6 uur een sms of ik ook die kant op ging.. Dat had ze beter eerder kunnen vragen want toen schoot het al niet meer op |
|
quote: Jawel hoor, alleen wel best prijzig voor 2 bands moet ik zeggen. Het kaartje koste €30 euro.... |
|
Gisteren in Antwerpen geweest. Amon Amarth was gaaf en de andere drie bands waren ook OK. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |