|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
[zeur] Moderator-lief, wil je de topic titel aanpassen en er Haarlem van maken? [/zeur] Bla |
|
quote: 7 in Enschede Izegrim, the Lucifer Principle en Monolith Deathcult erbij! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Idd beetje raar.Eerst zou in de Waerdse ook 7 bands spelen. Maja Obituary heerscht. =) |
|
quote: +3 Nederlandse bands, toch? Dan kom ik totaal op 7 bands. Of spelen die alleen in Atak? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-02-2009 8:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Yep. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Duur grapje. |
|
Het is wel veel geld, maar niet voor wat je krijgt In principe twee grote headliner-waardige bands met daarnaast nog 2 "voorprogramma's" (of zelfs 5 in EnschedE). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah, omdat eerder in dit topic gemeld werd dat het voor de NL data gold. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tsja, misschien vergiste die persoon zich? Of gold het wel voor Waerdse Tempel en niet meer voor Patronaat? In ieder geval staat het niet op de site van Patronaat: http://www.patronaat.nl/overzicht?eventId=8921350#8921350 En wat ik gehoord heb is dat de +3 alleen voor Atak geldt. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-02-2009 12:53] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik kan er op de site van Waerdse Tempel nix van vinden dat er meerdere bands zouden spelen.... '"Never back down, never give in!" |
|
Ach, alsof het me ook zou moeten boeien want als ik hier heenga is Atak reistechnisch gezien toch een meer voor de hand liggende keus. Hoe zit het in de nieuwe Atak eigenlijk met de eindtijden bij concerten? Afgestemd op de laatste trein? (Naar Deventer in mijn geval) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat weet ik niet eigenlijk. Laatste trein op zondag gaat om 00:17 in ieder geval, dus dat komt waarschijnlijk wel goed. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Daar probeert men wel zoveel mogelijk rekening mee te houden. Btw het begint al om 16:00 uur [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 04-02-2009 16:40] |
|
Op 5 maart in het Patronaat in Haarlem spelen alleen AMON AMARTH, OBITUARY, LEGION OF THE DAMNED en KEEP OF KALESSIN. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
hmm, ik wacht nog steeds totdat de reservaties open gaan voor het optreden in antwerpen |
|
http://www.atak.nl/agenda/maart/2181 Voor Atak: "Deze Zondagse Metal Mayhem zal om 23:00 uur eindigen, zodat er ook nog met openbaar vervoer gereisd kan worden richting Zwolle en Deventer." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mooi wow; TMDC is zo groot dat ze in alle zalen tegelijk spelen quote: |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
OOObituaaaary, lalalalala enz. Zin an! |
|
Aanwezig in Haarlem! Bla |
|
Hier wil ik zeker bij zijn! Eerst maar eens kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan schrapen :p |
|
|
|
Ik ben er denk ik wel bij volgende week zondag. |
|
|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |