|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
De Zwolsche Aanval is een avond met getalenteerde acts uit eigen regio. Deze editie een Metal versie met Carnhal Leftovers, See My Solution en Scionics. Zaterdag 17 januari Open 20:30 / Aanvang 21:00 / Entree: € 5,00 (excl. €1,- servicekosten) Kaarten nu verkrijgbaar via www.hedon-zwolle.nl / Plato en VVV Zwolle / Deelnemende bands en aan de deur! |
|
Bah, alweer mainstream in Hedon! |
|
ze hadden geen backstage met i-net @ hedon he? (@ de carnaval hangovers) |
|
De zelfde bands waren er ook een paar jaar terug. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 25-11-2008 16:18] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
spelen er locale acts .. WEER niet goed |
|
Maar toch gezellig.... Kom denk ik wel eehm kiekn ja |
|
quote: |
|
quote: Jawel, maar het ontbreekt een beetje aan fantasie. Wat Dr.Doom dus zegt. Niet dat ik het de spelende bands niet gun. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik ben wel benieuwd naar Carnal Leftovers dus waarschijnlijk wel van de partij, maar het is idd het gebrek aan fantasie |
|
Ik had in de wandelgangen trouwens vernomen dat See My Solution helemaal niet kon spelen die datum... |
|
quote: Dr. Doom en Grindbashers... da's te grind denk ik! (oja: ook hier speelt afgunst geen rol, mochten er mensen over gaan twijfelen). Zwolle heeft veel bands trouwens.... maar eens een Zwolsche Aanval verzamel-cd uitbrengen... |
|
quote: Voor 300 euro wil ik die wel ontwerpen |
|
L.L. i.p.v. hele dagen op forums rond te hangen, maak even die website en dat logo af, heb ik nog een leuk klusje voor je! |
|
quote: Hihi ik keek effe tussendoor skat! Moet kunnen he! |
|
quote: Het was juist de bedoeling om de avond die W817tjes een paar jaar geleden heeft georganiseerd (met een dik uitverkocht Hedon) weer een keer over te doen. Maar meer Zwolsche Metal Aanvallen in Hedon zou nooit verkeerd zijn, bands zat inderdaad, en er komt wel publiek op af. Boeiender |
|
quote: niet helemaal Scionics is een nieuw bandje |
|
Inderdaad niets tegen de optredende bands, maar het is hier wel altijd hetzelfde.... Dat vind ik jammer. Bands worden geregeld samen geprogrammeerd hier en anders wel weer als voorprogramma van iets. Er zijn immers genoeg andere 'regionale openers' te vinden die het mijns inziens net zo min verdienen om hier te spelen/ zich eens te kunnen laten zien. quote:Da's waar.. alleen... iets met Accelerate enzo..?? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-11-2008 21:44] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Eens. Dat kan zeker veranderen. Een volgende ZMA met 3 van deze bands? Wie weet. Maar het is ook een kwestie van timing: het juiste verzoek van het juiste pakket op het juiste moment... |
|
quote: toch een ander bandje al zeg ik het zelf zitten alleen leden in nouja ook maar 2 maar,en er werd vlgns mij al een poos niets meer zo iets op poten gezet, gewoon gevraagt of zo iets weer kon |
|
Wij willen er wel eens een keer verandering in maken! wij zijn een lokaal bandje uit kampen ( net nieuw ) We zullen er in elkgeval die avond zijn! Mzzl, René[BleedingSunrise] |
|
quote: Ik had het ook niet over de Scionics ben erg benieuwd! |
|
Misschien kan Hedon eens een oproep doen voor bands uit de regio die zouden willen spelen op zo'n soort avond... Tataaaaa, keuze te over! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: iets met fruit (appels en peren enzo) tenminste.. naar mijn mening... sowieso wanneer je de nieuwe eigen nummers hoort |
|
quote: Als andere bands ook graag willen spelen, kunnen ze zelf het initiatief daarin maar nemen en niet achteraf klagen dat ze niet zijn geboekt. Veel bands zijn tegenwoordig lekker gemakzuchtig als het aankomt op optredens regelen. Aniejweej, ben wel aanwezig denk ik. Leuk idee Andre, beetje als -vroegah- [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-11-2008 7:59] |
|
quote: Hehehe, vertel dat maar aan Herrie Oh, en wanneer begint de inschrijving voor Occultfest? Boeiender |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |