|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Iets anders dan haha FTF/Antigama/DrDoom tour Release full lenght DrDoom Roadburn Verhuizen/samenwonen in/naar groningen Van school af zijn. Zodra crib klaar is asap opzoek naar ruimte voor een studio samen met partner in crime robert slump/toxicgrindmachine. Alle upcoming opnames. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-12-2008 10:40] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmmmmm, ik denk de aankomende shows van zowel Grindbashers als Departure, en de opnames van Departure. Oh, en de reviews die gaan komen op de split cd's Agathocles / Grindbashers en Inuria / Grindbashers. Nog veel vettere opnames dan de mini van Grindbashers dus dat beloofd nog wat. Verder kijk ik al uit naar de zomervakantie (Metalcamp / Kroatië) en naar een eventueel bezoek aan Cadaveria ergens in het voorjaar. Oh, en mischien eindelijk mijn huissie weer van een nieuwe laag verf voorzien, maar ik kijk er niet echt naar uit.... Boeiender |
|
Waarom 2x een split, wanneer je ook alles op 1 eigen release had kunnen knallen? Bruce Banner |
|
Ik verwacht dat eindelijk bands zich aan hun belofte houden en er shows geruild worden. |
|
quote: Omdat 2 keer een split leuker is voor de luisteraar, van een half uur dezelfde grindband wordt je moe lijkt me. En omdat het gewoon gaaf is om met andere bands wat te ondernemen. Oh, en ik vergat het nieuwe project, kijk ik ook naar uit! @ Koen, we gaan er zeker ons best voor doen! Boeiender |
|
- Helemaal gelukkig worden met dat superwijf wat ik nu aan de haak heb geslagen. - Proberen een contract voor onbepaalde tijd in de wacht te slepen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gheheheheh "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Deze hoef ik toch niet meer in te koppen? Ik kijk uit naar de geplande gigs in 2009. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-12-2008 10:56] Bruce Banner |
|
quote: Betere muziek maken, dus Ontopic: - Afstuderen - Baan / onderzoek quote: Ajb [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-12-2008 10:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehehehe, we maken goede grind hoor, maar net als een deathmetal band moet je het kort maar krachtig houden, dus geen ellenlange optredens of cd's. Boeiender |
|
quote: Ik kijk zeker uit naar alle mensen die plannen hebben om een bezoekje te komen brengen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je komt niet meer aan werken toe straks. Boeiender |
|
minder ziektedagen signature |
|
quote:begint al aardig vol te raken jah! Helaas heb ik maar 4 weken vrij en 2 daarvan zijn al vergeven aan festivals en 1.5 aan bezoek aan NL. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nieuwe baan vinden Verhuizen binnen Zwolle of naar Groningen Veel leuke festivals en concerten bezoeken |
|
quote:Bereid je maar voor: bemoeierige buren, vette wijven, kistkalveren en vleesvarkens. Ik kijk oa. uit naar het opbouwen van een houtwerkplaats, het zwemmen van een marathon, de full-length van RR en aanverwante activiteiten. [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 03-12-2008 12:40] Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
- Eindelijk van de Gouden Gids af - Lang weekendje (of midweek, mijn baas zegt dat het goed is) Lübeck met mijn beste vriendin - Dat de bedrijfsresultaten zoals ze de laatste 2 maanden zijn, ongeveer zo blijven - Nieuwe pc What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Bachelor halen -CD uitbrengen met band -Post van Greycloak in het moslimtopic Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:how come? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Met kerst een paar dagen niets in de agenda. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Zin aan iets nieuws na bijna zes jaar op dezelfde groep, hoop dat ik wat leuks tegen kom en anders blijf ik nog wel jaartje hier plakken. |
|
quote:ahw.. ze hebben hier ook nog genoeg mensen nodig.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
* ander werk * hopelijk verlost worden van de pijn in mn nek en verder laat ik me verrassen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |