IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Waar kijk je nu echt naar uit in het jaar 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2008 10:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

*Volop gaan voor het pleegouderschap.
*Daarbij het hoofd financieel boven water houden.
*Werk maken van de bouw van mijn eigen studio (indien er financiële ruimte is).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-12-2008 10:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 8:39 schreef DrDoom het volgende:
FTF/Antigama/DrDoom tour
Release full lenght DrDoom
Roadburn
Nieuw huis MET CV
Back to school?



Iets anders dan haha

FTF/Antigama/DrDoom tour
Release full lenght DrDoom
Roadburn
Verhuizen/samenwonen in/naar groningen
Van school af zijn.
Zodra crib klaar is asap opzoek naar ruimte voor een studio samen met partner in crime robert slump/toxicgrindmachine.
Alle upcoming opnames.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-12-2008 10:40]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2008 10:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmmmmm, ik denk de aankomende shows van zowel Grindbashers als Departure, en de opnames van Departure. Oh, en de reviews die gaan komen op de split cd's Agathocles / Grindbashers en Inuria / Grindbashers. Nog veel vettere opnames dan de mini van Grindbashers dus dat beloofd nog wat.

Verder kijk ik al uit naar de zomervakantie (Metalcamp / Kroatië) en naar een eventueel bezoek aan Cadaveria ergens in het voorjaar.

Oh, en mischien eindelijk mijn huissie weer van een nieuwe laag verf voorzien, maar ik kijk er niet echt naar uit....


Boeiender


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-12-2008 10:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Waarom 2x een split, wanneer je ook alles op 1 eigen release had kunnen knallen?


Bruce Banner


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 03-12-2008 10:46 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik verwacht dat eindelijk bands zich aan hun belofte houden en er shows geruild worden.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2008 10:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2008 10:45 schreef Lainedil het volgende:
Waarom 2x een split, wanneer je ook alles op 1 eigen release had kunnen knallen?


Omdat 2 keer een split leuker is voor de luisteraar, van een half uur dezelfde grindband wordt je moe lijkt me. En omdat het gewoon gaaf is om met andere bands wat te ondernemen. Oh, en ik vergat het nieuwe project, kijk ik ook naar uit!

@ Koen, we gaan er zeker ons best voor doen!


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2008 10:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

- Helemaal gelukkig worden met dat superwijf wat ik nu aan de haak heb geslagen.

- Proberen een contract voor onbepaalde tijd in de wacht te slepen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-12-2008 10:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gheheheheh


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-12-2008 10:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 december 2008 10:48 schreef MR. N het volgende:
van een half uur dezelfde grindband word je moe lijkt me.


Deze hoef ik toch niet meer in te koppen?

Ik kijk uit naar de geplande gigs in 2009.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-12-2008 10:56]


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-12-2008 10:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 10:48 schreef MR. N het volgende:
...van een half uur dezelfde grindband wordt je moe lijkt me...

Betere muziek maken, dus

Ontopic:
- Afstuderen
- Baan / onderzoek
quote:
Op 3 december 2008 10:55 schreef Lainedil het volgende:
Deze hoef ik toch niet meer in te koppen?


Ajb

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-12-2008 10:58]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2008 11:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehehehe, we maken goede grind hoor, maar net als een deathmetal band moet je het kort maar krachtig houden, dus geen ellenlange optredens of cd's.


Boeiender


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2008 11:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 10:45 schreef MR. N het volgende:

en naar een eventueel bezoek aan Cadaveria ergens in het voorjaar.



Ik kijk zeker uit naar alle mensen die plannen hebben om een bezoekje te komen brengen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2008 11:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2008 11:06 schreef Cadaveria het volgende:

Ik kijk zeker uit naar alle mensen die plannen hebben om een bezoekje te komen brengen


Je komt niet meer aan werken toe straks.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-12-2008 12:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

minder ziektedagen


signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2008 12:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 11:07 schreef MR. N het volgende:
Je komt niet meer aan werken toe straks.
begint al aardig vol te raken jah! Helaas heb ik maar 4 weken vrij en 2 daarvan zijn al vergeven aan festivals en 1.5 aan bezoek aan NL.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2008 12:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nieuwe baan vinden
Verhuizen binnen Zwolle of naar Groningen
Veel leuke festivals en concerten bezoeken


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-12-2008 12:26 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 8:43 schreef Sjaakie het volgende:
Doe mij maar gewoon en hoop dieren om me heen ipv mensen, dat vind ik een stuk fijner, hehe.
Bereid je maar voor: bemoeierige buren, vette wijven, kistkalveren en vleesvarkens.

Ik kijk oa. uit naar het opbouwen van een houtwerkplaats, het zwemmen van een marathon, de full-length van RR en aanverwante activiteiten.

[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 03-12-2008 12:40]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-12-2008 12:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- Eindelijk van de Gouden Gids af
- Lang weekendje (of midweek, mijn baas zegt dat het goed is) Lübeck met mijn beste vriendin
- Dat de bedrijfsresultaten zoals ze de laatste 2 maanden zijn, ongeveer zo blijven
- Nieuwe pc


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-12-2008 12:46 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

-Bachelor halen
-CD uitbrengen met band
-Post van Greycloak in het moslimtopic


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2008 12:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 12:18 schreef MMayo het volgende:
Nieuwe baan vinden


how come?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-12-2008 12:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 12:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
-Post van Greycloak in het moslimtopic
Met kerst een paar dagen niets in de agenda.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-12-2008 13:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2008 13:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 12:49 schreef Cadaveria het volgende:
how come?


Zin aan iets nieuws na bijna zes jaar op dezelfde groep, hoop dat ik wat leuks tegen kom en anders blijf ik nog wel jaartje hier plakken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2008 13:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2008 13:20 schreef MMayo het volgende:
Zin aan iets nieuws na bijna zes jaar op dezelfde groep, hoop dat ik wat leuks tegen kom en anders blijf ik nog wel jaartje hier plakken.
ahw.. ze hebben hier ook nog genoeg mensen nodig..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-12-2008 13:28 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

* ander werk
* hopelijk verlost worden van de pijn in mn nek

en verder laat ik me verrassen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen