|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe nooit aan goede voornemens, maar in 2009 haal ik mijn rijbewijs verdomme! Nu sleept het toch écht al te lang aan. |
|
Dat je dan gelukkig dit soort vervelende topics niet meer hebt. Fuck the world and fuck you |
|
cv uitbreiden met meer opdrachten, ervaring en certificaten Je moeder. |
|
Tachtig bereiken en epic gear zien te regelen. :') |
|
Je wilt in een jaar tijd van 24 naar 80 jaar gaan? Succes She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Hmm, dat is ook een manier om het grootste deel van je "werkleven" over te slaan.. |
|
WoW. |
|
quote: Newcastle viel mij dik tegen. Als je daar toch bent kan je beter de trein naar Edingburgh nemen. En o.t.: Ik ben al lang blij als dit jaar beter verloopt dan 2008. Maar waar ik echt naar uit kijk is afstuderen. Ben wel toe aan wat financiële vrijheind. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Zo, stoer zeg. Ik kijk helemaal nergens naar uit, ik zou zo niet weten wat. Tot zover mijn bijdrage. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De nieuwe cd van Ordo Rosarius Equilibrio die uitkomt in januari Verrassend triviaal |
|
quote: Hehe, na 4 jaar brei ik daar juist in 2009 maar eens een eind aan Verder kijk ik alleen uit naar mijn tripje Koeweit/Jordanie en eventueel Dubai. Life doesn't get much better than this! |
|
Wat is je charname? Kan ik je checken op de armory. Ik ben Slegt. |
|
quote:+1 |
|
Hammer fall in Hedon!!!!! Yeah baby yeah |
|
cut it out signature |
|
quote: |
|
quote: Zeg jij toch niks, drankkadaver Against God and Government |
|
quote: B.R.U.U.T quote: Ja, vind ik ook. Aangezien ik geen tijd heb gehad, en er nu dus wel tijd voor heb. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 27-12-2008 12:45] The trend is dead. |
|
Heb een hele lijst om naar uit te kijken: - tour met Vreid/Kampfar door Europa in februari - tour met Taake/Helheim door UK en Ierland in maart - mijn festival in maart - tourtje met Taake door Rusland in april - tourtje met Taake door Finland in april - reisje Noorwegen in april - tourtje met Elite door Nederland in mei - tour met Taake door Europa in augustus/september - reisje Noorwegen in september - hopelijk gaat mijn reisje zuidelijk Rusland/Kaukassus door komend jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat maakt geen reet uit. Je zegt gewoon niet ´ik ga meer drinken´. Alleen ´ik ga minder drinken´, om het vervolgens niet te doen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Okaaay. The trend is dead. |
|
quote:aaah daar kijk ik met je mee naar uit! en verder: - afstuderen - op vakantie gaan - eens kijken wat ik ga doen na de studie. |
|
Mijn eurotrip met Pascalorie, dat wordt iets unieks denk ik.. Against God and Government |
|
quote: Waar ben je van plan allemaal heen te gaan? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |