|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:joran dan toch zeker. regel even een vrouwtje voor me he. Fuck the world and fuck you |
|
Cd van Bloodsin uit brengen. ( hoop ik.) Vader worden, en daar de zorg voor dragen, minder werken, omdat ik de zorg moet/wil dragen. Veel knuffels weggevan aan de nieuwe spruit. ( en wakker liggen..) |
|
quote: Het is nog geen 2009, maar de plannen zijn nu al aangepast; het verhuizen is van de baan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ierland wil je niet? |
|
Mijn aanwezigheid zou de geweldigheidsfactor van Ierland te ver ophogen; ik mag niet van Kroes. Dat, en het samenwonen gaat niet door, dus blijf ik effe lekker hangen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
- In de zomervakantie een eurotrip met Pascalorie (Als dat maar goed gaat!) - Ik wil in 2009 de halve marathon kunnen lopen - Hopelijk een leuke griet tegen het lijf lopen. Against God and Government |
|
quote: Als je je boxkunsten tegelijkertijd wilt bijschaven moet je mid/oost Finland even aandoen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Haha, hoezo? Veel opgefokte standjes daar of..? Against God and Government |
|
nieuwe Formule 1 seizoen de evolutie van mijn zoon nieuwe releases van wel 250 groepen (IMMORTAL!) de nieuwe avonturen van Het Niets wie blijft leven wie zal sterven Mijn loon verkiezingen in juni jaarlijst 2009 signature |
|
quote: Hehe, nee geen opgefokt zootje hoor. Norse, zwijgzame, xenophobische en koelbloedige volksstammen gecombineerd met veel wapens en drank. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
2009 wordt het jaar van de studie; ik ga geen nieuwe filmprojectjes meer aan, maar ga me volledig concentreren op de muziekstudie en het schrijven van 'serieuzere' werken. Naast dat het gebruikelijke nieuwjaarsgedoe; stoppen met roken, meer sporten, et cetera, et cetera. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
In 2009 kijk ik uit naar een Illusione op 9 Januari in Dynamo. Daarnaast ziet Zuid-Amerika er wel leuk uit. Bruce Banner |
|
Het leven duurt weer een jaartje korter, toch een fijne gedachte. Fuck the world and fuck you |
|
Geldt slechts voor Sparta-fans. Bruce Banner |
|
quote: Helaas gaat 2009 voor jou dan met een grote teleurstelling beginnen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:in de war met feyenooit? Fuck the world and fuck you |
|
- vakanties - nieuw album van Brendan Perry - veel lekkere biertjes proeven - gezellige dingen doen met vriendin - zie wel verder |
|
* Rijbewijs * Concerten * En voor de rest zie ik het wel... Het is de lichtinval ;') |
|
* trouwen!! * vakantie naar Egypte *ook nog festivalletjes * vaste baan *een rustiger jaar dan 2008 |
|
*Vakantie naar Newcastle! *Veel vette muziek gerelateerde zaken!(concerten,festivals e.d.) *Hopelijk het halen van mijn Propedeuse! *Hopelijk het halen van rijbewijs! |
|
*Meer drinken *Wat meer aan school doen *Piercing(?) *Uitkijken naar dvd van Down The trend is dead. |
|
2010 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
2012 |
|
quote:Crowbar bestata in 2009 15 jaar, zal ook gepaard gaan met een uitgave |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |